تأکید استاندار قم بر توسعه متوازن پروژه‌های شهری

استاندار قم گفت: طی دوسال گذشته، پروژه‌های مهمی در ارتباط با تقاطع‌های غیرهمسطح و توسعه فضای سبز در قم افتتاح‌شده و باید همچنان این رویکرد با نگاه توسعه متوازن دنبال شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تأکید استاندار قم بر توسعه متوازن پروژه‌های شهری
شناسه : 36427 | انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، بهرام سرمست امروز در مراسم افتتاح سه طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی شهرداری قم اظهار داشت: در طول بیش از دو سالی که توفیق خدمت در شهر کریمه اهل‌بیت(س) را دارم، پروژه‌های مهمی در ارتباط با تقاطع‌های غیرهمسطح و توسعه فضای سبز در قم افتتاح‌شده و باید همچنان این مهم با رویکرد توسعه متوازن ادامه یابد.

وی با اشاره به افتتاح فاز دوم بلوار امامت، بوستان ستایش و مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید عزیززادگان تصریح کرد: پروژه‌هایی که افتتاح شد هر سه جزء اولویت‌هایی بود که باید در این مناطق شهری ازجمله نیروگاه و پردیسان به‌عنوان مناطق کمتر برخوردار شهری افتتاح شود.

استاندار قم با تأکید بر ضرورت ساماندهی ورودی‌های شهر گفت: ساماندهی بوستان جوان نیز به‌عنوان یک فضای ارزشمند در راستای اجرای برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و توسعه نشاط اجتماعی مورد نیاز است که باید برای گذران اوقات فراغت به‌عنوان اولویت شهری دنبال شود.

سرمست افزود: خوشبختانه مدیریت شهری با برنامه و اسناد بالادستی، افتتاح پروژه‌ها و اجرای برنامه‌ها را دنبال می‌کند که در این زمینه قدردان همه تلاش عزیزان ازجمله شهرداری هستیم و این می‌تواند پشتوانه خوبی برای پیشبرد اهداف توسعه استان و شهر مقدس قم باشد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.