سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک سارق حرفه‌ای محتويات خودرو و کشف بیش از یک‌صد فقره سرقت در این رابطه خبر داد و گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم پس از تحمل دو ماه حبس با سپردن وثيقه از زندان آزاد شده بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو دستگیر شد
شناسه : 36223 | انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار کرد: در سال گذشته و در پی سرقت‌های متعدد محتویات خودرو در قم، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و متهم و همدستش حین اوراق یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی در یک قلعه دامداری دستگیر و ۲دستگاه خودرو پژو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، همچنین مقادیر قابل توجهی انواع قطعات خودرو از قبیل زاپاس، لاستیک و جک خودرو از محل کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در سال جاری نیز با بررسی های صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد متهم پس از تحمل ۲ ماه حبس با سپردن وثیقه از زندان آزاد و مجدداً به چرخه جرم بازگشته است.

سرهنگ اسماعیلی اضافه کرد: در ادامه تلاش برای دستگیری نامبرده ادامه داشت تا اینکه مشخص شد وی توسط پلیس آگاهی شهرستان دلیجان به اتهام سرقت ۲۲ حلقه لاستیک زاپاس دستگیر شده است، بنابراین کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام و متهم به قم منتقل شد.

وی گفت: وی طی تحقیقات صورت گرفته، ضمن اعتراف به سرقت ۱۰ کیسه برنج که فیلم آن در شبکه های مجازی پخش شده است، در نهایت به ۱۰۳ فقره سرقت محتویات خودرو در قم اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: سرانجام نامبرده به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل فانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.