کشف هندوانه‌های تریاکی در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش مأموران مبارزه با موادمخدر استان ۱۲۵ کیلوگرم تریاک که در داخل بار هندوانه جاسازی شده بود، کشف شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف هندوانه‌های تریاکی در قم
شناسه : 35520 | انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با اشرافیت اطلاعاتی و بهره گیری از شگردهای پلیسی، ماموران مبارزه با موادمخدر استان قم  موفق شدند متهمی که ۱۲۵ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در درون تعدادی هندوانه جاسازی  کرده بود، دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این عملیات با هوشیاری و مدیریت در صحنه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان انجام و در این راستا یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

اسماعیلی یادآور شد: قاچاقچیان مواد مخدر ار ترفندهایی متعدد و پیچیده ای برای قاچاق و توزیع موادمخدر استفاده می کنند ، لذا ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان نیز تمام تلاش خود را برای ناکامی این افراد به کار می‌گیرند.

جانشین فرمانده انتظامی قم تأکید کرد: با همکاری و تعامل پلیس و مردم  می توانیم از گسترش و شیوع اعتیاد و قاچاق موادمخدر پیشگیری کنیم و شهروندان می توانند گزارش ها و اخبار خود را در این زمینه از طریق شماره تلفن های ۱۱۰ ، ۲۱۸۲۵۵۱۵ و۳۷۲۲۲۲۰۲ اعلام کنند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.