ارسال ۸۰۰ اثر به دبیرخانه پویش مردمی «من و امام»

مسئول پویش مردمی «من و امام» از ارسال بیش از ۸۰۰ اثر به دبیرخانه این پویش خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پویش مذکور ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارسال ۸۰۰ اثر به دبیرخانه پویش مردمی «من و امام»
شناسه : 34540 | انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، حجت الاسلام علی باقری به ارائه گزارشی از آثار ارائه شده به دبیرخانه پویش مردمی «من و امام» پرداخت و عنوان کرد: تاکنون آثار صوتی و تصویری با موضوع «مهدویت» از ۱۲ استان و ۴۸ شهرستان به دبیرخانه این پویش رسیده است.

وی افزود: در مجموع ۴۵۷ اثر تصویری و ۳۷۷ اثر صوتی به دبیرخانه پویش مردمی  «من و امام» ارسال شده که آثار دریافتی در حال داوری هستند.

مسئول پویش مردمی «من و امام» با اشاره به ارائه مشاوره و آموزش از سوی دبیرخانه این پویش به علاقه مندان شرکت در پویش مذکور، تصریح کرد: تاکنون ۴۵ مجموعه یا شخص از خدمات مشاوره ای و آموزشی این پویش بهره مند شده اند.

وی افزود: فایل های تصویری خام(راش) و صوت زیرصدای مناسب نیمه شعبان، متن سناریو، متن برای اجرا، پادکست و… برای استفاده ۸۰ گروه تولید کننده به صورت DVD و لینک دانلود ارسال شده است.

حجت الاسلام باقری با اشاره به اجرای سرود از سوی گروه های مختلف در سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: همچنین ۸۶ گروه سرود برای اجرای سرود میدانی در حال تمرین هستند که از یکشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ اجرای خیابانی خواهند داشت تا روز پس از نیمه شعبان ادامه می یابد.

وی از پخش آثار برگزیده این پویش از طریق رسانه ملی خبر داد و گفت: همچنین ۴۵ کلیپ منتخب از آثار رسیده به دبیرخانه این پویش، از شبکه های مختلف صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در ایام نیمه شعبان پخش خواهد شد.

مسئول پویش مردمی «من و امام» تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این پویش دوشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ است و آیین پایانی و اعلام نتایج هر بخش چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) خواهد بود.

وی افزود: بخش‌های رقابتی این پویش مردمی شامل سرود، پادکست، کلیپ، اجرای نمایش خیابانی، استندآپ کمدی، دابسمش و طنزپردازی است.

حجت الاسلام باقری با اشاره به نحوه ارسال آثار اظهار داشت: دریافت آثار در بخش مردمی فقط از طریق ارسال اثر به شماره های ۰۹۲۱۸۹۹۴۶۴۹ و ۰۹۱۲۵۵۱۷۰۵۷ در پیام رسان های «ایتا» و «روبیکا» همراه با ذکر نام اثر، نام صاحب اثر، مدت زمان اثر و اطلاعات تماس امکان پذیر است؛ شایان ذکر است که به آثاری که اطلاعات ناقص ارسال کنند، ترتیب اثر داده نمی شود.

وی در پایان، از بنیاد فرهنگی صبح ظهور جهت جمع آوری، داوری آثار و رایزنی برای پخش از طریق رسانه ملی قدردانی کرد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قوانین و آیین نامه ها می توانند با شماره ۲۳-۳۷۵۰۳۶۲۳-۰۲۵ و ۰۹۱۲۵۵۱۷۰۵۷ تماس حاصل فرمایند یا به کانال این پویش به آدرس @man_v_emam در پیام رسان های ایتا و روبیکا مراجعه کنند؛ از دیگر راه های ارتباطی با این پویش می توان به پست الکترونیکی S.zohor.ir@gmail.com و کد پستی ۳۷۱۹۱۱۴۵۴۴ اشاره کرد.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.