کاهش عملیات‌های آتش‌نشانی قم در چهارشنبه‌سوری

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: حدود ۵۰ مورد عملیات در چهارشنبه آخر سال ۹۹ انجام ‌شد که این عدد نسبت به سال‌های گذشته کاهش‌یافته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش عملیات‌های آتش‌نشانی قم در چهارشنبه‌سوری
شناسه : 34238 | انتشار : ۰۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری صبح امروز در بازدید استاندار قم از ایستگاه ۲۱ آتش‌نشانی شهید کریمی، با اشاره به کاهش حوادث مربوط به آتش‌نشانی اظهار داشت: حدود ۵۰ مورد عملیات در چهارشنبه آخر سال انجام‌شد که این عدد نسبت به سال‌های گذشته کاهش‌یافته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ابراز کرد: به دلیل افزایش استفاده از آسانسور در سطح شهر، برخی از عملیات‌های مربوط به آسانسورها و محبوسی نسبت به گذشته بیشتر شده است.

وی با تأکید بر آسیب دیدن عوامل آتش‌نشانی و ماشین‌آلات در آخرین چهارشنبه سال گذشته، خاطرنشان کرد: در سال گذشته پرتاب مواد محترقه سبب آسیب رسیدن به ۶ خودروی آتش‌نشانی شده است.

جعفری، کاهش حوادث خطرناک در چهارشنبه‌سوری سال ۱۳۹۹ را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه بیماری کرونا بحث آموزش‌های آتش‌نشانی را تحت تأثیر قرار داده اما با تهیه بروشور، تراکت و همچنین فعالیت در فضای مجازی آموزش‌های لازم به پرسنل و مردم انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع با توجه به توریستی بودن شهر قم و وجود اقوام مختلف در این شهر، حوادث نسبت به سایر شهرها و در سال‌های گذشته کاهش‌یافته است، گفت: باید به نقطه‌ای برسیم که در کشور یک شهر نمونه باشیم و آمار حوادث در این شهر صفر باشد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.