برپایی تورهای قم گردی در ایام نوروز

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم از برگزاری تورهای قم گردی و برنامه‌های متنوع نشاط اجتماعی در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برپایی تورهای قم گردی در ایام نوروز
شناسه : 34135 | انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شهرداری قم در ایام نوروز، گفت: شهروندان در استیج‌ها و برنامه‌ها فرهنگی در طول سال و باوجود شیوع ویروس کرونا بدون نشستن در برنامه و از پنجره‌ها در برنامه‌ها مشارکت می‌کردند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم از انجام تمهیدات لازم برای راه‌اندازی گروه سرود در سطح شهر خبر داد و گفت: برنامه نشاط شهروندی در ایام نوروز از میلاد امام حسین(ع) آغاز و تا پایان نوروز ادامه دارد.

مقیمی، استفاده از مینی‌بوس برای قم‌گردی را مطرح و بیان کرد: برای استفاده از تور قم گردی شهروندان و افراد غیربومی می‌توانند با تماس با سامانه ۱۳۷ ثبت‌نام کنند.

وی همچنین از برگزاری مسابقات متنوع در فضای مجازی نیز خبر داد و تصریح کرد: مسابقه برداشت آزاد از دعای عهد، مسابقه پیامکی در فضای مجازی، اجرای سرود خیابانی، برگزاری کارگاه کتابت شعبانیه با همکاری مسجد مقدس جمکران بخشی از برنامه‌های شهرداری در ایام نوروز است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم ادامه داد: اجرای مردان رنگی برای حرکت خیابانی در راستای فضاسازی شهری، اجرای مراسم تحویل سال در کوه خضر از دیگر برنامه‌های شهرداری در این ایام است.

مقیمی با بیان فضاسازی شهری با کمک مسجد مقدس جمکران و روابط عمومی شهرداری، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه امسال دو نیمه شعبان داریم فضاسازی شهر با هشتگ “عهد نو سال نو و مرا عهدی است با جانان” تا پایان سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری سه‌شنبه‌های بدون خودرو مطرح کرد: فراخوان عمومی در بلوار پیامبر اعظم(ص) به مناسبت نیمه شعبان نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال برنامه‌ریزی بوده و طرح ترافیک آن هماهنگ می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم آمادگی سوله‌های بحران را نیز اعلام کرد و یادآور شد: در خصوص سوله‌های بحران آماده پذیرش حوادث بوده و دو ورزشگاه شهید اکبری و شهید غلامپور نیز آماده خدمت‌رسانی شده است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.