ارجح عبادات بعد از نماز خدمت به مردم است/ رسیدگی به مشکلات شهروندان نباید معطل بماند

شهردار قم با گلایه از برخی از کارکنان در عدم رسیدگی به مشکلات مردم، گفت: متأسفانه برخی از کارکنان به‌جای رسیدگی به مشکلات مردم، نماز را طولانی می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارجح عبادات بعد از نماز خدمت به مردم است/ رسیدگی به مشکلات شهروندان نباید معطل بماند
شناسه : 34122 | انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار با امامان جماعت مراکز و سازمان‌های شهرداری قم با تأکید بر اهمیت خدمتگزاری به مردم، اظهار داشت: ارجح عبادات بعد از نماز خدمت به مردم است.

شهردار قم با گلایه از برخی از کارکنان در عدم رسیدگی به مشکلات مردم، گفت: متأسفانه برخی از کارکنان به‌جای رسیدگی به مشکلات مردم، نماز را طولانی می‌کنند.

سقائیان‌نژاد برگزاری باشکوه نماز جماعت در شهرداری مرکز را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: خوشبختانه پرجمعیت‌ترین نمازهای ما در شهرداری مرکز و بانظم و انضباط برقرار می‌شود.

وی تأکید کرد: مردم به شهرداری پول پرداخت کرده تا در ازای آن خدمات دریافت کنند و نباید نماز طولانی کارکنان عامل کوتاهی به خدمت به مردم و شهروندان باشد.

شهردار قم ادامه داد: باید از سالن‌های نمازخانه‌ها بازدید شده و بخش تجهیزات و نظافت به بهترین شکل انجام و بهداشت و نظافت سرویس بهداشتی‌ها به‌صورت منظم انجام شود.

سقائیان‌نژاد با تأکید بر انتخاب بهترین مکان برای نماز، خاطرنشان کرد: ائمه جماعات نیز باید به‌صورت مستمر در مساجد مراکز شهرداری حضورداشته و در دسترس بوده و با ایجاد حس اعتماد عامل هدایت به سمت خداوند باشند.

وی نماز را عامل برکت در زندگی افراد دانست و افزود: با ترویج فرهنگ نماز می‌توانیم شاهد رشد و بالندگی در همه عرصه‌های زندگی بوده و برای رسیدن به این نقطه نیازمند ایجاد حس اعتماد ائمه جماعت با مردم هستیم.

شهردار قم، وظیفه شهرداری را مدیریت هزینه‌ها و دریافتی‌ها دانست و گفت: باید به‌صورت ویژه این امر مدیریت‌شده و این اقدام تنها با تکریم ارباب‌رجوع و اهمیت دادن به نماز محقق می‌شود.

سقاییان نژاد با ابراز تأسف از سطح فرهنگ شهروندی، خاطرنشان کرد: متأسفانه در فرهنگ شهروندی ضعیف بوده و حقوقی مانند حق همسایه و کسی که در ترافیک حرکت می‌کند، رعایت نمی‌شود.

وی از تمام کارکنان شهرداری خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکل در اسرع وقت آن را حل کرده و تأکید کرد: از کارکنان شهرداری تقاضا می‌کنم اگر مشکلی دیده می‌شود هر چه سریع‌تر مرتفع شده و اجازه ندهند که به درازا کشیده شود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.