تأکید شهردار قم بر ضرورت ارتباط بیشتر با شهروندان

سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم امروز با حضور در سامانه ۱۳۷ در ارتباطی مستقیم به بیش از ۳۰ تماس شهروندان پاسخ داد و تأکید کرد: باید بپذیریم یکی از ضعف‌های ما ارتباط کم با شهروندان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تأکید شهردار قم بر ضرورت ارتباط بیشتر با شهروندان
شناسه : 34075 | انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد امروز در ادامه برنامه «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» با حضور در سامانه ۱۳۷ در ارتباطی مستقیم به بیش از ۳۰ تماس شهروندان پاسخ داد و اظهار داشت: باید بپذیریم یکی از ضعف‌های ما ارتباط کم با شهروندان است.

وی با تأکید بر ارتباط مستقیم مدیران شهری با شهروندان افزود: طبق برنامه‌ریزهای انجام شخصاً پیش‌قدم این ارتباط شده تا این معضل در شهرداری حل و شهروندان بتوانند به‌صورت مستقیم با مدیران ارتباط برقرار کرده و ضعف این ارتباط مرتفع شود.

شهردار قم، توقع مردم از مدیران را موردبررسی قرارداد و تصریح کرد: خوشبختانه در چند هفته اخیر ارتباط خوبی با شهروندان برقرارشده تا بتوانیم بازخورد عملیات عمرانی انجام‌شده در سطح شهر را از منظر مردم بررسی کنیم.

وی حضور در سامانه ۱۳۷ را به همراه معاونان، گامی مؤثر در برقرار ارتباط با شهروندان دانست و بیان کرد: با ارتباط مستقیم با شهروندان می‌توانیم عملکرد خود را آسیب‌شناسی کرده و عملکرد سازمان‌ها را نیز بررسی کنیم.

سقائیان نژاد، ارتباط مستقیم شهردار با شهروندان را عامل ایجاد صمیمیت و اعتماد عنوان کرد و افزود: اعتماد مردم به مدیریت شهری سرمایه اجتماعی واقعی شهرداری بوده و در این راستا امروز با تعدادی از شهروندان به‌صورت مستقیم صحبت و مشکلات را بررسی و به بخش‌های مرتبط ارجاع داده شد.

وی، شفافیت مالی و ارائه گزارش عملکرد به شهروندان را لازم و ضروری دانست و تأکید کرد: عوارض شهری را مردم تأمین کرده و این ارائه گزارش مستقیم به مردم، این اعتماد را داده که این پول در کجا هزینه می‌شود.

شهردار قم از ادامه داشتن ارتباط مستقیم خود با شهروندان خبر داد و بیان کرد: ما باید این ارتباط را تقویت کرده و سامانه ۱۳۷ به‌عنوان یک فرایند علمی باید تقویت‌شده زیرا سبب برد دو طرف برای شهرداری و مردم خواهد بود.

لازم به ذکر است این گفت‌وگو مکمل برنامه‌های قبلی (لایو و دیدار مردمی) و با رویکرد ارتباط مستقیم شهردار با شهروندان امروز ۲۷ اسفندماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار شد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.