حضور وزیر کشور در «نور»

وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا از روند ساخت بیمارستان فوق تخصصی و ۵۰۶ تخت‌خوابی «نور» در قم بازدید کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حضور وزیر کشور در «نور»
شناسه : 33788 | انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی استانداری قم، عبدالرضا رحمانی‌فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا که امروز به قم سفر کرده است، از بیمارستان فوق تخصصی نور( ۵۰۶ تختخوابی) در حال احداث در قم که با حمایت و پشتیبانی آیت‌الله سیستانی و رئیس دفتر ایشان در قم پایه گذاری شده است، بازدید کرد.

رحمانی در جریان این بازدید، پس از دیدار با حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی رئیس دفتر آیت الله سیستانی در قم، دفتر یادبود این طرح بزرگ درمانی را امضا کرد.

در یادداشت وزیر کشور آمده است: توفیق شد در روز عید سعید مبعث، مسافر قم و پابوس حضرت معصومه سلام الله علیها باشم. بازدید از اجرای پروژه بیمارستان ۵۰۶ تخت‌خوابی در حال احداث که به همت جناب شهرستانی و کمک حضرت آیت الله العظمی سیستانی بنای آن گذاشته شده بود، انجام شد. این امر خیر نشان از نیت خالصانه و صادقانه و دلسوزانه کمک به مردم دارد که امید است به لطف خداوند متعال برکت الهی شامل این طرح، و خیر و نیکویی و صحت و سلامت و عزت روزافزون شامل حال بانیان آن باشد. بیشک، این عمل صالح صدقه جاریه برای آن عزیزان خواهد بود. امید است با همکاری و کمک مسئولان این نوع اقدامات مورد حمایت واقع شود و به سرعت بهره برداری برسد.

وزیر کشور در جریان سفر به قم، پس از زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، با مراجع تقلید، آیات عظام صافی گلپایگانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی، علوی گرگانی و حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین دیدار کرد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.