قدردانی جامعه رسانه‌ای قم از مجاهدت‌های مدافعان سلامت

جامعه رسانه‌ای استان قم با اهدا لوحی به دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، از زحمات وی و همچنین کادر بهداشت و درمان در خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا، قدردانی کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قدردانی جامعه رسانه‌ای قم از مجاهدت‌های مدافعان سلامت
شناسه : 33696 | انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، طی نشست فعالان رسانه و مدیران خانه مطبوعات قم با حضور دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، قرارگاه رسانهای مقابله با کرونا در قم فعال شد.

در این جلسه مدیر و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم و مسئولان رسانه‌ای استان و همچنین اعضای شورای اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی قم حضور داشتند.

قرارگاه رسانه‌ای مقابله با ویروس کرونا، در روزهای آغازین شیوع کرونا در قم، با حضور نیروهای جهادی رسانه ای استان قم فعال شده بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا انگلیسی در قم، بار دیگر فعالیت خود را آغاز کرد.

خاطرنشان می‌شود در حاشیه جلسه قرارگاه رسانه‌ای مقابله با کرونا در قم، جامعه رسانه‌ای استان قم با اهدا لوحی به دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، از زحمات وی و همچنین کادر بهداشت و درمان در خدمات رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا، قدردانی کرد.

قرارگاه رسانه‌ای مقابله با ویروس منحوس کرونا در راستای اطلاع‌رسانی و افزایش سطح آگاهی مردم به درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان قم و با مصوبه شورای اطلاع‌رسانی استان به همت خانه مطبوعات آغاز به کار کرد.

این قرارگاه در آستانه فرا رسیدن تعطیلات سال نو و خطر شیوع موج جدید این بیماری در استان تشکیل شده است.

فعالیت این قرارگاه پیرامون مقابله با کرونا و با محور حفظ آرامش روانی مردم و مبارزه با ترفندهای رسانه‌ای شبکه‌های معاند در کنار مدافعان سلامت خواهد بود.

▫️در این جلسه و با تصویب هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم، سید جواد اشرفی از فعالان حرفه‌ای رسانه‌ای در قم به عنوان مسئول این قرارگاه منصوب شد.

گفتنی است نخستین قرارگاه رسانه‌ای مقابله با کرونا، اسفندماه سال گذشته و در نخستین هفته‌های شیوع کرونا با مسئولیت جواد اشرفی در قم تشکیل و با مجموعه اقدامات گسترده شامل اطلا‌ع‌رسانی و تولید محتوای ویژه فضای مجازی، سهم مهمی در فرهنگ‌سازی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم داشت.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.