جزئیات اجرای پروژه شهید اوسطی در قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم به تشریح پروژه فاز پنج عمار یاسر با عنوان بلوار شهید اوسطی پرداخت و طول پروژه را ۱۶۰۰ متر اعلام کرد و گفت: کل این پروژه از مسیر خیابان معلم، ممتاز، بیگدلی، خیابان فاطمی و میدان سپاه گذشته و به‌صورت فازبندی اجرا می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات اجرای پروژه شهید اوسطی در قم
شناسه : 32949 | انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به آغاز پروژه فاز ۵ عمار یاسر، اظهار داشت: تملک این پروژه سالیان سال طول کشیده و بیش از یک هزار میلیارد تومان هزینه تملک داشته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از طراحی حدفاصل خیابان معلم تا خیابان ممتاز خبر داد و افزود: در این مسیر احداث تونل طراحی و اعتباری بالغ‌بر ۷۶ میلیارد تومان به آن اختصاص داده‌شده و به‌صورت منفی یک به‌صورت تونل و  قسمت بلوار معلم را عبوری رد کرده و سپس خروجی‌های آن طراحی‌شده است.

حلوایی‌زاده طول پروژه را ۱۶۰۰ متر اعلام کرد و گفت: کل این پروژه از مسیر خیابان معلم، ممتاز، بیگدلی، خیابان فاطمی و میدان سپاه گذشته و به‌صورت فازبندی اجرا می‌شود.

وی، شاخصه‌های این پروژه را احداث تقاطع سه سطحه در میدان سپاه دانست و تصریح کرد: تقاطع سه سطحه میدان سپاه در مرحله مطالعات و طراحی بوده و دسترسی این بلوار به بلوار جمهوری و بلوار شهید اخلاقی را امکان‌پذیر می‌کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم شاخصه‌های این پروژه در این مرحله را یادآور شد و مطرح کرد: این پروژه حداقل ۲۳۰ حلقه شمع و دو هزار تن آرماتوربندی و ۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی داشته و در ۱۸ ماه اجرایی می‌شود.

حلوایی زاده یکی از مشکلات پروژه را رفع معارض تأسیساتی دانست و خاطرنشان کرد: باوجودآنکه پروژه در بافت فرسوده شهر قرار دارد امیدواریم معارضات تأسیساتی آن به‌راحتی حل‌شده و در زمان کوتاهی به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه هدف از اجرای این پروژه را تشریح کرد و گفت: با اجرای این پروژه بلوار عمار یاسر تکمیل و بار ترافیکی این بخش از شهر ساماندهی می‌شود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.