جزئیات اجرای پروژه شهید اوسطی در قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم به تشریح پروژه فاز پنج عمار یاسر با عنوان بلوار شهید اوسطی پرداخت و طول پروژه را ۱۶۰۰ متر اعلام کرد و گفت: کل این پروژه از مسیر خیابان معلم، ممتاز، بیگدلی، خیابان فاطمی و میدان سپاه گذشته و به‌صورت فازبندی اجرا می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات اجرای پروژه شهید اوسطی در قم
شناسه : 32949 | انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به آغاز پروژه فاز ۵ عمار یاسر، اظهار داشت: تملک این پروژه سالیان سال طول کشیده و بیش از یک هزار میلیارد تومان هزینه تملک داشته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از طراحی حدفاصل خیابان معلم تا خیابان ممتاز خبر داد و افزود: در این مسیر احداث تونل طراحی و اعتباری بالغ‌بر ۷۶ میلیارد تومان به آن اختصاص داده‌شده و به‌صورت منفی یک به‌صورت تونل و  قسمت بلوار معلم را عبوری رد کرده و سپس خروجی‌های آن طراحی‌شده است.

حلوایی‌زاده طول پروژه را ۱۶۰۰ متر اعلام کرد و گفت: کل این پروژه از مسیر خیابان معلم، ممتاز، بیگدلی، خیابان فاطمی و میدان سپاه گذشته و به‌صورت فازبندی اجرا می‌شود.

وی، شاخصه‌های این پروژه را احداث تقاطع سه سطحه در میدان سپاه دانست و تصریح کرد: تقاطع سه سطحه میدان سپاه در مرحله مطالعات و طراحی بوده و دسترسی این بلوار به بلوار جمهوری و بلوار شهید اخلاقی را امکان‌پذیر می‌کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم شاخصه‌های این پروژه در این مرحله را یادآور شد و مطرح کرد: این پروژه حداقل ۲۳۰ حلقه شمع و دو هزار تن آرماتوربندی و ۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی داشته و در ۱۸ ماه اجرایی می‌شود.

حلوایی زاده یکی از مشکلات پروژه را رفع معارض تأسیساتی دانست و خاطرنشان کرد: باوجودآنکه پروژه در بافت فرسوده شهر قرار دارد امیدواریم معارضات تأسیساتی آن به‌راحتی حل‌شده و در زمان کوتاهی به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه هدف از اجرای این پروژه را تشریح کرد و گفت: با اجرای این پروژه بلوار عمار یاسر تکمیل و بار ترافیکی این بخش از شهر ساماندهی می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.