پیشرفت ۳۲ درصدی تونل جمهوری/ برنامه‌ریزی برای پایان پروژه تا تیرماه آینده

شهر بیست/ معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به هزینه ۳۸ میلیارد تومانی پروژه تونل جمهوری از پیشرفت ۳۲ درصدی آن با توجه به اصلاح جبهه کاری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت ۳۲ درصدی تونل جمهوری/ برنامه‌ریزی برای پایان پروژه تا تیرماه آینده
شناسه : 32287 | انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده در جلسه شورای سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به هزینه پروژه تونل جمهوری اظهار داشت: ۳۸ میلیارد تومان تا به امروز برای این پروژه هزینه شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه ۲۵ میلیارد ردیف بودجه این پروژه بوده است، افزود: ۱۳ میلیارد تومان نیز در اصلاحیه درخواست کردیم که جمعاً به ۳۸ میلیارد تومان رسیده است.

حلوایی‌زاده از درخواست ۳۵ میلیاردبرای اجرای این پروژه درسال آینده هم خبر داد و تاکید کرد: با این مقدار اعتبار می‌توانیم فقط بخش عمرانی پروژه را به انجام برسانیم.

وی به درصد پیشرفت این پروژه نیز اشاره کرد و گفت: تا به امروز اجرای پروژه ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که تا پایان سال به ۴۰ درصد می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تأکید کرد: معارضات بسیار زیادی در اجرای پروژه وجود داشت به طوری که داخل میدان هم فیبر، هم لوله گاز، لوله آب شرب و آب شیرین و حتی نفت قدیمی داشتیم که همگی جابه‌جا شد.

حلوایی‌زاده از دریافت انحراف ترافیک یک سمت میدان هم خبر داد و تأکید کرد: برای جابه جایی لوله فاضلاب هم قراداد بستیم که جابه‌جایی آن را خودمان انجام بدهیم.

وی افزود: تخریب آسفالت رمپ قبل از میدان امام حسین(ع) انجام شده و مصالح زیرسازی برداشت شده است. با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و با توجه به اصلاحیه طرح امیدوار هستیم تا برج چهار کل عملیات را بتوانیم تکمیل کنیم.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.