سهم ۴۰۱هزار نفر قمی‌ها از سهام عدالت/ احراز هویت ۵۳درصد سهام‌داران قمی نهایی شد

شهر بیست/ رئیس بورس منطقه‌ای قم با بیان اینکه احراز هویت ۵۳ درصد دارندگان سهام عدالت در قم در حالی انجام شد که این رقم دو ماه قبل ۳۰ درصد بود، گفت: این ۵۳ درصد یک گام مهم برای تشکیل مجمع است اما باید به بالای ۶۷ درصد برسد تا مجمع شرکت برگزار شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سهم ۴۰۱هزار نفر قمی‌ها از سهام عدالت/ احراز هویت ۵۳درصد سهام‌داران قمی نهایی شد
شناسه : 32094 | انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، حسین مروجی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت سهام عدالت در استان، اظهار کرد: افرادی که با روش مستقیم، سهام خود را آزاد کردند و اقدام به فروش نکرده‌‌اند دارایی آن‌ها محفوظ است و هر زمان که تمایل به فروش داشته باشند تا ۶۰ درصد از دارایی را می‌توانند برای فروش اقدام کنند.

رئیس بورس منطقه‌ای قم با بیان اینکه افرادی که درخواست فروش خود را ثبت کرده‌اند اما بخشی از پول را دریافت نکردند و فروش سهامشان با مشکل مواجه شده است می‌توانند از طریق شماره ۱۵۶۹ به‌طور شبانه‌روزی تمام مسائل سهام عدالت را پیگیری کنند، افزود: گاهی مشکل حساب بانکی و یا عدم درج تلفن در سهام عدالت مطرح است که باید رفع کنند.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از سهام بازار، منفی است و یک شرط فروش این است که بازار باید در یک وضعیت مناسب قرار بگیرد تا افراد متضرر نشوند، یعنی اگر فرد درخواست فروش ‌دهد و بازار با کاهش قیمت مواجه شود، کارگزار برای فروش با محدودیت مواجه است و کارگزار برای صرفه و صلاح سهام‌دار صبر می‌کند تا با قیمت مناسب بفروشد.

مروجی با تأکید بر اینکه اخیراً بازار با افت‌وخیز همراه بوده است اما به‌طورکلی  بازار سرمایه در بلندمدت ارزیابی می‌شود، تصریح کرد: در این راستا از ابتدای سال ۹۹ که شاخص ۵۱۲ هزار بوده تا ۱۹ مرداد شاخص به ۲ میلیون و ۷۰ هزار واحد رسیده است که حدود ۳۰۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

رئیس بورس منطقه‌ای قم ابراز کرد: در افت‌وخیزهای بازار باید تأمل کرد و تصمیم‌گیری بدون مطالعه می‌تواند به اقتصاد لطمه بزند، آن قسمتی از معاملات بازار که ثانویه محسوب می‌شود بحث ورود پول به تولید در آن مطرح نیست و ورود پول به تولید زمانی مطرح می‌شود که شرکت‌ها افزایش سرمایه می‌دهند یا شرکت جدیدی تأسیس شود.

وی با بیان اینکه باید بخش بازار را در نظر بگیریم، آن بخشی که مربوط به بازار اولیه بوده مستقیم وارد بازار تولید می‌شود، یادآور شد: به‌طور منطقی بازار ثانویه همان ردوبدل شدن پول بین سهامدار قدیم و جدید است و این بازار ثانویه سبب ایجاد جذابیت برای بازار اولیه می‌کند یعنی اگر بازار ثانویه‌ای داشته باشیم بازار اولیه‌ای در جذب پول به صنعت شکل می‌گیرد.

مروجی ادامه داد: در مورد افرادی که نسبت به آزادسازی سهام اقدام نکردند یا روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، این‌ها سهام‌دار شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان قم‌ هستند که در زمان حاضر ۴۰۱ هزار نفر از مردم استان قم، سهامدار این بخش هستند که ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه دارند.

وی اظهار داشت: از این جمعیت، احراز هویت ۵۳ درصد از مردم قم نهایی شده است که این رقم دو ماه قبل ۳۰ درصد بود و رشد خوبی را نشان می‌دهد، این ۵۳ درصد یک گام مهم برای تشکیل مجمع است اما باید به بالای ۶۷ درصد برسیم تا بتواند مجمع برای شرکت برگزار شود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.