مانور اطفای حریق در تونل غدیر برگزار می‌شود

شهر بیست/ مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از برگزاری مانور امداد و نجات و اطفای حریق در تونل غدیر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مانور اطفای حریق در تونل غدیر برگزار می‌شود
شناسه : 31585 | انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی‌اکبر رحیمی با تأکید بر آمادگی شهر و مدیران شهری در زمان بحران، اظهار داشت: مانورهای مختلف باهدف افزایش ضریب ایمنی شهر و آمادگی مسئولان به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و مستمر برگزار می‌شود.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از اجرای مانوری در تونل غدیر خبر داد و افزود: این مانور باهدف آمادگی برای اطفای حریق امشب ساعت ۱۲ برگزارشده و تمام ورودی‌های تونل مسدود خواهد شد.

رحیمی ادامه داد: در طول مانور تنها نیروهای مدیریت بحران و آتش‌نشانی حضورداشته و به بررسی رفتار حریق در داخل تونل هنگام تصادف و حبس افراد می‌پردازند.

وی یکی از مشکلات تونل غدیر را نداشتن تهویه اضطراری اعلام و بیان کرد: با توجه به مشکل این تونل با برگزاری این مانور رفتار حریق و دود در تونل غدیر دیده‌شده و ممکن است عملیات چندین ساعت ادامه داشته باشد.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از بسته بودن طول غدیر تا اذان صبح نیز خبر داد و تأکید کرد: هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور انجام‌شده و مجوزهای لازم از اداره کل امنیت انتظامی استانداری قم گرفته و از طریق بنر اطلاع‌رسانی لازم نیز به شهروندان شده است.

رحیمی تصریح کرد: همچنین هماهنگی‌های لازم با شهرداری مناطق یک و هفت نیز انجام‌شده و به‌طورکلی عملیات اطفاء حریق، بررسی رفتار حریق و پشتیبانی عملیات از طریق ستاد بحران مناطق یک و هفت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم در این مانور عملیاتی حضورداشته و مشکلات تونل بررسی می‌شود

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.