آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت

شهر بیست/ ثبت‌نام برای حضور در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از دهم دی ماه آغاز شده و به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت
شناسه : 30986 | انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، آزمون سراسری قرآن و عترت امسال با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی و در سه گروه آزمونی شامل گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، گروه معارف اهل‌بیت(علیهم‌السلام) و گروه حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی  quranedu.ir فرایند ثبت‌نام را انجام دهند.

ثبت‌نام آزمون امسال در ۱۴ رشته شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در دو رشته ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره، بخش معارف اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در سه رشته حفظ و مفاهیم نهج‌البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومین و حفظ قرآن کریم در رشته‌های حفظ و مفاهیم جزء۳۰، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم ۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم است. زمان برگزاری آزمون، نیمه اول اسفند ماه اعلام شده است.

ثبت‌نام برای نوزدهمین‌ آزمون سراسری قرآن و عترت محدودیت سنی ندارد و هر داوطلب می‌تواند در تمامی رشته‌ها به غیر از گروه حفظ که تنها اجازه حضور در یک‌ رشته خواهد داشت، ثبت‌نام کند.

هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در بهمن سال گذشته در ۳۵۰ شهر و شهرستان و در بیش از ۴۷۰ حوزه در چهار گروه ترجمه و مفاهیم، معارف اهل‌بیت(علیهم‌السلام)، حفظ قرآن، سبک زندگی و سیره معصومان و در ۱۶ رشته برگزار شد که ۱۰ رشته به حفظ قرآن اختصاص داشت و ۷۵ درصد داوطلبان را علاقه‌مندان به حفظ قرآن تشکیل می‌داد.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.