مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه چهار به بهره‌برداری می‌رسد

شهر بیست/ مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی مجموعه فرهنگی ورزشی واقع شده در خیابان شهدای ناجا، از بهره‌برداری آن در آینده نزدیک خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه چهار به بهره‌برداری می‌رسد
شناسه : 30070 | انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم با تشریح فعالیت‌ها و اقدامات در دست اجرا در سطح منطقه چهار شهر قم، اظهار داشت: در منطقه با توجه به برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبارات در سال ۹۹  اقدامات خوبی در اجرای پروژه‌های فنی و عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز و حمل‌ونقل و ترافیک انجام‌شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با تأکید بر توسعه مراکز فرهنگی و ورزشی به پروژه احداث مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه چهار اشاره کرد و گفت: این مجموعه فرهنگی ورزشی در زمینی به  مساحت ۲۴۰۰ مترمربع در خیابان شهدای ناجا واقع‌شده است.

اصفهانیان مقدم با اشاره به روند اجرای این پروژه از پیشرفت ۹۵ درصدی آن خبر داد و افزود: ساختمان این مجموعه فرهنگی ورزشی تکمیل و عملیات سفت‌کاری و نازک‌کاری و تأسیسات مکانیکی و برقی هم انجام‌شده است.

وی با اشاره به اعتبار اجرای این پروژه تأکید کرد: ۸ میلیارد تومان از بودجه سال جاری شهرداری منطقه چهار به‌منظور احداث مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه چهار اختصاص داده‌شده است و با اجرای غالب عملیات عمرانی آن به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.