آموزش ۲۵۰ نفر از کارکنان شهرداری به‌منظور ارائه خدمات غیرحضوری

شهر بیست/ معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به ارائه خدمات غیرحضوری به‌وسیله نرم‌افزار «قم‌یار» از آموزش 250 نفر پرسنل معاونت شهرسازی در مناطق هشت‌گانه به‌منظور ارائه خدمات به‌وسیله این نرم‌افزار خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آموزش ۲۵۰ نفر از کارکنان شهرداری به‌منظور ارائه خدمات غیرحضوری
شناسه : 29795 | انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، غلامرضا جانقربان با اشاره به اهمیت ارائه خدمات غیرحضوری، اظهار داشت: این موضوع، مدت‌هاست که در دنیا پیگیری می‌شود اما ما در کشور و به‌خصوص شهر قم در این زمینه عقب بودیم که خوشبختانه زیرساخت‌ها برای خدمات غیرحضوری تا حدودی فراهم‌شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم بابیان اینکه در رابطه با نوع مکانیزم استفاده از خدمات غیرحضوری بحث‌های متعددی وجود داشت، تصریح کرد: یکی از بحث‌های پیشنهاد جمع سپاری بود به‌طوری‌که یک سالی روی جمع سپاری کارکردیم بعد از آن‌ها بحث‌های کارشناسی بین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری، معاونت شهرسازی و شورا انجام شد.

جانقربان با تأکید بر اینکه نرم‌افزار قم‌یار برای ارائه خدمات الکترونیکی نهایتاً تدوین شد، تصریح کرد: در ابتدای راه به دلیل نو بودن این نرم‌افزار اشکالات فراوانی داشت اما به‌مرور بسیاری از این اشکالات رفع شده است.

وی افزود: موضوع خدمات غیرحضوری از ۱۰ شهریور امسال به‌صورت کامل آغاز شد، در ابتدا تصمیم بر این بود که یکی از مناطق به‌صورت پایلوت باشد اما در نهایت نیاز بر این دیده شد که کار همزمان شروع شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم بابیان اینکه پرسنل مناطق هم برای استفاده و پیگیری درخواست‌های قم یار آموزش دیدند، تأکید کرد: پرسنلی که در قسمت شهرسازی، ثبت درخواست و تشکیل پرونده مشغول به کار هستند آموزش دیده هستند و میز خدمتی در هر منطقه برای هدایت و راهنمایی مردم شکل گرفت.

جانقربان بابیان اینکه کارشناسان برای اقدام غیرحضوری و حضوری آموزش داده شدند، تأکید کرد: ۲۵۰ نفر در مناطق هشت‌گانه زیرمجموعه معاونت شهرسازی و در حوزه شهرسازی، نقشه‌برداری و اجرای احکام درگیر خدمات غیرحضوری هستند که همگی آموزش لازم را دریافت کردند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.