افتتاح چندین پروژه بزرگ در شهر قم/ نقش پروژه‌های عمرانی در ارتقای نشاط اجتماعی

شهر بیست/ معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی کشور، گفت: با این وجود هر دو ماه چندین پروژه بزرگ شهری، عمرانی و تفریحی در قم افتتاح می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افتتاح چندین پروژه بزرگ در شهر قم/ نقش پروژه‌های عمرانی در ارتقای نشاط اجتماعی
شناسه : 29340 | انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، غلامرضا جانقربان با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، اظهار داشت: امروز با توجه به تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، کشور ازنظر اقتصادی مشکلات زیادی داشته که باید به آن توجه شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم، برنامه‌های استکبار جهانی به‌خصوص آمریکا را در ناامید کردن مردم موردتوجه قرارداد و افزود: شهرداری‌ها به کمک مردم برای خنثی کردن برنامه‌های استکبار جهانی به کمک دولت آمده و در توسعه شهر و ایجاد نشاط اجتماعی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

جانقربان ادامه داد: شهرداری‌ها می‌توانند با شناسایی ظرفیت‌های موجود در شهر، خلأهای اعتباری دولت را پرکرده و ازنظر عمران شهری، خدمات شهری، تفریحی و ورزشی گام‌های مؤثری را بردارند.

وی، اقدامات شهرداری‌ها را پاسخی به موج ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام دانست و بیان کرد: شهردار قم در سه سال گذشته با توجه به افزایش تحریم‌ها بر چند برابر شدن تلاش شهرداری و فعالیت معاونان در بخش‌های مختلف تأکید داشته است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم خاطرنشان کرد: بر اساس تأکید شهردار قم و اقدامات انجام‌شده در مدت گذشته در سال ۹۹ هر دو ماه یک‌بار حجم گسترده‌ای از پروژه‌ها افتتاح‌شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

جانقربان، رفع نیازهای مردم در بخش‌های مختلف را موردتوجه قرارداد و گفت: متأسفانه بخشی از کمبودهای ما نیاز به واردات داشته که در این شرایط نیاز به تقویت تولیدات داخلی داریم.

وی، مشکلات حوزه حمل‌ونقل و گرانی اتوبوس را مطرح کرد و یادآور شد: در شرایط کنونی کلان‌شهرها به اتوبوس نیاز داشته و شهرداری‌ها در حال جنگیدن با این مشکل هستند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.