برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در هفته کتاب اعلام شد

شهر بیست/ رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به نامگذاری ۲۴ تا ۳۰ آبان به عنوان هفته کتاب جمهوری اسلامی، از اجرای ویژه برنامه‌های این اداره کل در هفته کتاب خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در هفته کتاب اعلام شد
شناسه : 28748 | انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، روح الله کریمی در خصوص برنامه‌های هفته کتاب سال ۱۳۹۹ در این اداره کل گفت: ۲۴ تا ۳۰ آبان با عنوان هفته کتاب جمهوری اسلامی نام‌گذاری شده و هر ساله برنامه‌های متنوعی در این خصوص برگزار می‌شود که در سال ۱۳۹۹ و با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این برنامه‌ها رنگ و بوی متفاوتی به خود خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در هفته کتاب که با شعار «دانایی؛ مانایی» برگزار می‌شود شامل نقد و بررسی چندین کتاب در فضای مجازی، برگزاری نشست ادبی با انجمن‌های ادبی استان بصورت مجازی، برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی و معرفی کتاب‌های چاپ اول استان در فضای مجازی است.

کریمی اضافه کرد: اهدای کتاب به مراکز فرهنگی و ارگان‌های استان، خرید کتاب از ناشران استان جهت اهدا، دیدار با ائمه جماعات بخش‌های استان در راستای ترویج کتاب و فعالیت‌های کتابخوانی، اهدای کتاب به مناطق روستایی استان، اهدا و تجهیز کتابخانه‌های استان، اهدای کتاب به کودکان کار و مناطق محروم استان و کتاب‌گردی در کتابفروشی‌های استان به همراه مدیران استانی نیز از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در هفته کتاب جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی در پایان گفت: رونمایی از چندین کتاب با موضوع دفاع مقدس با توجه به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان قم نیز از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ما در هفته کتاب خواهد بود.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.