فضای مجازی بستر ارتباط مردم و مدیران شهری باشد/ نقش‌آفرینی جشنواره «شهر ما» به عنوان یک تسهیل‌گر ارتباطی

شهر بیست/ رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر ارتباط مؤثر بین مردم و مدیران شهری گفت: برای ایجاد احساس تعلق‌خاطر و ارتباط مؤثر بین مردم و مدیران، برگزاری جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» می‌تواند تأثیرگذار باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فضای مجازی بستر ارتباط مردم و مدیران شهری باشد/ نقش‌آفرینی جشنواره «شهر ما» به عنوان یک تسهیل‌گر ارتباطی
شناسه : 28140 | انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی‌ثابت با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» و لزوم مشارکت مردم در مسائل شهر، اظهار داشت: مردم در مسائل شهری بسیار فعال بوده و درصورتی‌که این ارتباط برقرار نشود، مشکل از مدیران است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم، همراهی مردم را نیازمند مدارای مدیران در همه حوزه‌ها دانست و افزود: باید آموزش‌های لازم را به مردم برای مشارکت مؤثر داده تا در حوزه‌های مانند پسماند، تفکیک زباله‌های و ایمنی کمک بیشتری به شهرداری کنند.

سبحانی ثابت عملکرد شهرداری را در مورد ارزیابی قرارداد و گفت: در حوزه فضای سبز و خدمات شهری مانند آتش‌نشانی شهرداری قم نمره قابل قبولی کسب می‌کند و در پی بهبود امور است.

وی راهکارهای تشویق مردم را برای همکاری شهروندان در جمع‌آوری پسماند و پایین آمدن تولید زباله، نگهداری از فضای سبز و ایمنی ساختمان‌ها در برابر حریق و آتش‌سوزی بیان و خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌های لازم باید به‌صورت جدی در همه بخش‌های شهرداری دنبال شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم ارتباط مدیران و شهروندان را از طرق مختلف مطرح کرد و یادآور شد: فضای مجازی می‌تواند ارتباط خوبی بین مردم و مدیران ایجاد کرده و مطالبه‌گری مردم می‌تواند در ارتقاء کیفیت عملکرد مدیران تأثیر بسیاری دارد.

سبحانی ثابت برقراری ارتباط شهروندان با مدیران را از طریق سامانه ۱۳۷ عنوان و تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ برای ارتباط مؤثر بین مدیران و شهروندان اگرچه لازم است اما کافی نیست و این ارتباط باید از راه‌های مختلف امکان‌پذیر باشد.

وی با ابراز تأسف از کاهش احساس تعلق به شهر، بیان کرد: به علت مهاجرت زیاد به شهر احساس تعلق به شهر و مسائل شهری کم شده و باید برای فرهنگ‌سازی و ارتقاء فرهنگ شهروندی تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم برگزاری جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» را یکی از برنامه‌های مؤثر خواند و اظهار داشت: برقراری ارتباط بین اصحاب رسانه،مردم و مدیران می‌تواند سرعت رسیدن به نتیجه مطلوب در حوزه فرهنگ بیشتر کرده و در ایجاد مطالبه‌گری نقش مؤثری داشته باشد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.