دستگیری مامای متخلف در قم

شهر بیست/ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از پلمب یک دفتر کار مامایی و دستگیری یک مامای متخلف به دلیل انجام سقط جنایی جنین خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری مامای متخلف در قم
شناسه : 27943 | انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمود پرهام گفت: یک دفتر کار مامایی که به صورت غیرمجاز در قم اشتغال به سقط جنایی جنین داشت، توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و با همکاری پلیس آگاهی و با حکم مراجع قضایی پلمب و مامای متخلف دستگیر شد.

وی افزود: با توجه به گزارش های واصله در مورد انجام سقط غیرمجاز توسط یکی از کارشناسان مامایی، فعالیت نام‌برده در طول چند روز تحت رصد بازرسان این معاونت قرار گرفت که پس از احراز، موضوع به معاون دادستان ارجاع و با دستور قضایی و همکاری پلیس آگاهی در زمان مناسب و حین ارتکاب جرم وارد عمل شدند و متهم دستگیر، محل فعالیت پلمب و مراتب به مراجع قضایی ارجاع شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: حوزه نظارت بر درمان دانشگاه با هدف جلوگیری از انجام اقدام های غیرقانونی و از جمله سقط جنایی جنین که شرعا حرام و قانونا جرم و بعضا دارای عارضه‌های جبران ناپذیری است، با جدیت بر ارائه خدمات درمانی در استان نظارت داشته و هیچ گونه مماشاتی در برخورد با کسانی که منافع خود را بر سلامت مردم ترجیح می‌دهند، ندارد.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.