مدیرکل تأمین اجتماعی قم خبر داد

افزایش بیست برابری جمعیت بیمه شدگان قم

شهر بیست/ مدیرکل تأمین اجتماعی قم با اشاره به جمعیت 293 هزار نفری جمعیت استان در سال 1357 و جمعیت یک میلیون و سیصدهزاری نفری امروز، گفت: جمعیت بازنشستگان 120 برابر و جمعیت بیمه شدگان 20 برابر افزایش پیدا کرده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش بیست برابری جمعیت بیمه شدگان قم
شناسه : 2779 | انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، علی اصغر دادخواه مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه قم، با تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: ۵۹درصد جمعیت قم متشکل از ۳۷ هزار خانوار، زیر پوشش تأمین اجتماعی هستند.

وی تصریح کرد: چهار شعبه اصلی، پنج کارگزاری و دو شعبه اقماری به ارائه سرویس و خدمات به جامعه هدف می پردازند.

مدیرکل تأمین اجتماعی قم با تأکید بر اینکه در ۹ ماهه اول سال، ۷۰۰ هزار دفترچه درمانی صادر و تأمین اعتبار شده است، افزود: امیدوار هستیم کارت سلامت برای سال های آتی شکل بگیرد و نیاز نباشد ۷۵۰ هزار بیمه شده به مراکز ما برای دریافت دفترچه مراجعه کنند.

دادخواه در مقایسه آماری از سال ۱۳۵۷ تا سال ۱۳۹۷، گفت: قم در سال ۱۳۵۷، دو مرکز بیمه ای و درمانی داشته است و امروز ۱۸ مرکز درمانی دارد که نشان از افزایش ۹ برابری است.

وی با بیان اینکه بیمه کارگران ساختمانی در سال ۱۳۵۷ اصلاً وجود نداشته است، افزود: در سال ۱۳۹۷، ۱۸ هزار و ۵۰۰ بیمه شده و همراه با خانوار ۹۰ هزار نفر هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی قم با اشاره به اینکه ۹۷۰ کارگاه در سال ۱۳۵۷ زیرپوشش بودند، افزود: امروز این تعداد به ۱۳ هزار و ۲۰۰ کارگاه افزایش پیدا کرده است.

دادخواه با اشاره به جمعیت ۲۹۳ هزار نفری جمعیت استان در سال ۱۳۵۷ و جمعیت یک میلیون و سیصدهزاری نفری امروز، گفت: جمعیت بازنشستگان ۱۲۰ برابر و جمعیت بیمه شدگان ۲۰ برابر افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به آماده شدن ساختمان شعبه ۲ تامین اجتماعی، اعتبار هزینه شده برای آن را ۱۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در این شعبه که در بلوار ۱۵ خرداد قم واقع و در دهه فجر به بهره برداری می رسد، میز خدمت ایجاد و در بدو مراجعه ارباب رجوع به شکل هماهنگ و منظم راهنمایی های لازم ارائه به آنان ارائه می شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی قم افزود: نظیر همین طرح برای شهرک پردیسان نیز در دستور کار است و در صورت تأمین اعتبار در سال ۹۸ اجرا می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.