قمی‌ها کمتر دست به یقه شدند

شهر بیست/ مدیرکل پزشکی قانونی قم گفت: آمار نزاع در این استان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد کاهش یافته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قمی‌ها کمتر دست به یقه شدند
شناسه : 27325 | انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، حمید صدیقی آخا افزود: نیمه نخست امسال تعداد پنج هزار و ۵۶۳ پرونده نزاع به پزشکی قانونی قم ارجاع شد، در حالی‌که این آمار در مدت مشابه پارسال، ۶ هزار و ۷۲۹ مورد بوده است.

وی با اشاره به پرونده‌های مرگ مشکوک و ابهام‌آمیز، بیان کرد: نیمه نخست امسال ۶۳۳ پرونده مرگ مشکوک در پزشکی قانونی قم بررسی شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: مرگ‌های مشکوک از جمله تصادف ها، سقوط از ارتفاع، فوت در اثر حادثه در محل کار و پیدا شدن اجساد از جمله مواردی است که برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی ارجاع می‌شود.

صدیقی آخا گفت: پرونده‌های پزشکی که از نظر مراجع قضایی با ابهام، پیچیدگی و شک روبه‌رو باشد در کمیسیون‌های تخصصی پزشکی قانونی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در ۶ ماه نخست پارسال، ۳۵۰ پرونده در کمیسیون‌های تخصصی پزشکی قانونی قم مورد رسیدگی قرار گرفته که امسال با کاهش ۱۳ درصدی به ۳۰۶ مورد رسیده است.

وی بیان کرد: در ۶ ماه نخست پارسال، ۱۹ هزار و ۲۸۸ معاینه سرپایی در پزشکی قانونی انجام شد که امسال با کاهش ۱۳ درصدی به ۱۶ هزار و ۸۹۸ مورد رسیده است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.