پروژه میدان «نماز» کلنگ‌زنی می‌شود

شهر بیست/ شهردار قم از کلنگ زنی پروژه میدان نماز در روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: باغ پرندگان، میدان ولیعصر(عج)، تقاطع جعفریه با کمربندی امام علی(ع) و تقاطع غیر همسطح بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) نیز تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پروژه میدان «نماز» کلنگ‌زنی می‌شود
شناسه : 27196 | انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد مشارکت مردم را در توسعه شهر امیدبخش توصیف و تصریح کرد: بلوار پیامبر اعظم(ص) یکی از مهم‌ترین محورهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت مردم برای توسعه طرح‌های خدماتی، اقامتی و تفریحی است و بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در سال ۹۹ در این بلوار کلید خورده است.

وی از کلنگ زنی پروژه میدان نماز در روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: باغ پرندگان، میدان ولیعصر(عج)، تقاطع جعفریه با کمربندی امام علی(ع) و تقاطع غیر همسطح بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) نیز تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار قم توسعه خدمات الکترونیک در شهرداری قم را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۳۷ خدمت به‌صورت الکترونیکی به مردم ارائه‌شده و پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو نیز در قم کلید خورده است.

سقائیان‌نژاد، طراحی بیش از۳۵۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح شهر قم را اقدامی در جهت ارتقای فرهنگ دوچرخه‌سواری در قم دانست و بیان کرد: فاز نخست این طرح در خیابان شهید صدوقی تا میدان شیخ مفید و خیابان باجک یک (۱۹ دی) اجرایی می‌شود و در پردیسان نیز پیست دوچرخه‌سواری با استاندارهای جهانی افتتاح‌شده است.

وی در ادامه به برنامه‌ها و اهداف شهرداری قم در چشم‌انداز قم ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: امسال آخرین سال قم در نگاه ۱۴۰۰ را سپری می‌کنیم و درحالی‌ بوده که این برنامه بیشتر بر اقدامات زیربنایی و سخت‌افزاری در ابعاد مختلف تأکید داشت.

شهردار قم برنامه‌های چشم‌انداز قم تا ۱۴۰۴ را موردبررسی قرار داد و تأکید کرد: در چهار سال آینده بیشتر تمرکز شهرداری قم بر برنامه‌های نرم‌افزاری بوده و سیما ‌و‌ منظر شهری در حوزه معماری، مسائل محیط زیستی، حمل‌ونقل پاک، خدمات الکترونیکی و ارتقاء فرهنگ شهروندی در تراز شهری اسلامی در قم موردتوجه قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.