مدیرکل سابق آموزش و پرورش قم درگذشت

شهر بیست/ محمدحسین امین‌جعفری مدیرکل سابق آموزش و پرورش قم و از خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) درگذشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدیرکل سابق آموزش و پرورش قم درگذشت
شناسه : 27155 | انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمد حسین امین‌جعفری مدیرکل سابق آموزش و پرورش قم و از خادمان حرم کریمه اهل‌بیت(س) بر اثر ایست قلبی درگذشت.

این چهره مخلص و ولایی و انقلابی از سال ۸۴ به مدت هشت سال ریاست اداره‌کل آموزش و پرورش قم را برعهده داشت و در دوران مدیریت خود علاوه بر آنکه به عنوان مدیری باتقوا، متخلق، دلسوز، پاسخگو و مردم‌دار شناخته می‌شد، منشأ اثر خیر و برکات بسیاری بود و خدمات شایسته او در اذهان مردم قم به یادگار مانده است.

امین‌جعفری بعد از بازنشستگی، توفیق حضور در آستان حرم حضرت معصومه(س) را پیدا کرد و خدمتگزار کریمه اهل‌بیت(س) شد.

این خادم حرم اهل‌بیت(ع)، صبح روز پنجشنبه دهم مهرماه ساعت ۱۰ صبح در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده می‌شود. 

بر این اساس، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پیامی، ضایعه درگذشت این خادم حرم اهل‌بیت(ع) را تسلیت گفت که بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جناب آقای محمد حسین امین جعفری موجب تأسف و تأثر گردید. آن مرحوم از جوانی کار خود را با خدمت در آموزش و پرورش و حوزه تعلیم و تربیت آغاز و در مسئولیت‌های مختلف از جمله کسوت مدیر کلی آموزش و پرورش استان قم خدمات شایانی ارائه کردند و مشارکت در امور خیریه و عام المنفعه و رسیدگی به خانواده‌های نیازمند از جمله خدمات ماندگار ایشان به شمار می‌رود.

این چهره فرهنگی و یادگار دوران دفاع مقدس علاوه بر اینکه به عنوان خادم افتخاری حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها به زائران خدمت‌رسانی می‌کردند نزدیک به ۱۰ سال در دفتر واقفین و خیرین این آستان شریف منشأ خدمات فراوانی بودند.

این ضایعه را به خانواده محترم ایشان به ویژه همسر محترمه، فرزندان و دیگر بستگان و همچنین جامعه فرهنگی استان قم و خادمان حرم مطهر تسلیت گفته و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی را مسئلت می‌کنم.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.