کاهش ترافیک خیابان امام خمینی(ره) با احداث سه پارکینگ/ ۱۳ گاراژ رها شده در منطقه ۳ قم

شهر بیست/ سرپرست شهرداری منطقه سه قم با اشاره به طرح احداث سه پارکینگ در محدوده خیابان امام خمینی(ره) و کیوانفر، گفت: احداث این سه پارکینگ نقش قابل توجهی در کاهش ترافیک این خیابان خواهد داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش ترافیک خیابان امام خمینی(ره) با احداث سه پارکینگ/ ۱۳ گاراژ رها شده در منطقه ۳ قم
شناسه : 25998 | انتشار : ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی با اشاره به برنامه شهرداری منطقه سه برای احداث سه پارکینگ در محدوده خیابان امام خمینی(ره)، اظهار داشت: یک پارکینگ در تقاطع با خیابان کیوانفر احداث می‌شود و دیگری در تقاطع کیوانفر و هفت تیر.

سرپرست شهرداری منطقه سه قم با اشاره به برنامه برای احداث یک پارکینگ در یکی از گاراژهای قدیمی خیابان امام خمینی(ره)، افزود: احداث این سه پارکینگ نقش قابل توجهی در کاهش ترافیک خیابان امام خمینی(ره) خواهد داشت.

روحانی با اشاره به اینکه این گاراژ شامل چهار پلاک به مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر است، گفت: این ملک به جای حذف پارکینگ پاساژ سیرنگ توسط شهرداری خریداری شده و حتی مصوبه کمیسیون ماده پنج هم دارد.

وی ادامه داد: این قطعه همه چیز را برای ساخت یک پارکینگ آماده دارد و از نظر مکانی منطقه‌ای است که بسیار مورد استفاده مردم خواهد بود.

سرپرست شهرداری منطقه سه قم معتقد است اگر این سه پارکینگ آماده شود، پارک حاشیه‌ای خیابان امام خمینی(ره) کاهش پیدا کرده و ترافیک خیابان کم می‌شود.

روحانی خاطرنشان کرد: اقداماتی هم از سوی سازمان ترافیک در راستای ساماندهی وضعیت پارکومترها انجام شده که این موضوع هم به ساماندهی پارک حاشیه‌ای خیابان‌ها کمک می‌کند.

وی با اشاره به وجود ۱۳ گاراژ رها شده در این منطقه، گفت: ۹۰ درصد این املاک مشکلات مالکیتی دارند، از طرفی مغازه‌های بر را فروخته‌اند و مالکین اصلی هم یا فوت شده‌اند یا خارج از کشور هستند و به همین خاطر ساماندهی آنها کار دشواری است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.