بلوار پیامبر اعظم(ص) مهمترین بستر سرمایه‌گذاری در قم/ دعوت از سرمایه‌گذاران قمی برای سرمایه‌گذاری

شهر بیست/ مسئول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم با بیان اینکه عمده سرمایه‌گذاری شهرداری روی بلوار پیامبر اعظم(ص) است، گفت: این بلوار بیشترین ظرفیت را برای سرمایه‌گذاری و احداث واحدهای اقامتی، تفریحی و اقامتی دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بلوار پیامبر اعظم(ص) مهمترین بستر سرمایه‌گذاری در قم/ دعوت از سرمایه‌گذاران قمی برای سرمایه‌گذاری
شناسه : 24900 | انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا معرفت، بلوار پیامبر اعظم(ص) را مهم‌ترین محور سرمایه‌گذاری در قم معرفی کرد و اظهار داشت: بلوار پیامبر اعظم(ص) به طول ۷ کیلومتر است که ۱۱۴ بلوک بر روی آن تعریف‌شده و بسته‌های سرمایه‌گذاری مختلف اقامتی و تجاری در این محدوده قابل‌پیگیری است.

مسئول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم با بیان اینکه عمده سرمایه‌گذاری شهرداری روی بلوار پیامبر اعظم(ص) است، تصریح کرد: هرچند زمین‌های پراکنده‌ای در مناطق مختلف وجود دارد اما از نظر حجم، این بزرگ‌ترین پروژه از نظر اندازه و میزان سرمایه‌گذاری در احداث واحدهای اقامتی، تفریحی و اقامتی است.

معرفت عنوان کرد: هتل ۵ ستاره طوبی در سطح بین‌الملل در ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) در دست اقدام است که در مرحله طبقات منهای ۶ به سر می‌برد و تاکنون ۲۵ متر گودبرداری شده و کارگاه فعالی وجود دارد و تا پایان امسال نیز سازه پروژه خود را نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه با سرعت در حال انجام است و برای آن ۴۰۰ اتاق و با ۱۶ طبقه دارای مجموعه کنفرانس و تالارهای برگزاری مراسم طراحی‌شده است، افزود: این هتل تائیدیه ملی و بین‌المللی گرفته و تا ۴ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و یکی از هتل‌های بزرگ ایران به لحاظ زیربنای ۹۰ هزار متری می‌شود.

مسئول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در جهت بهره‌برداری و معماری هتل طوبی اقداماتی در حال انجام است تا بعد از بهره‌برداری با مشکلی مواجه نباشیم، این هتل یکی از پروژه‌های موفق شهر است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال انجام است و ۴ سال به طول می‌انجامد تا تکمیل شود.

معرفت ادامه داد: به‌زودی نیز قراردادی برای واگذاری هتل چهار ستاره روبه‌روی هتل طوبی در بلوار پیامبر اعظم(ص) منعقد می‌شود که این پروژه نیز دارای قابلیت‌های بسیار زیادی در جهت سرمایه‌گذاری است.

وی اظهار داشت: تقاضا داریم سرمایه‌گذاران قمی به مجموعه سرمایه‌گذاری شهرداری قم مراجعه و بسته‌های سرمایه‌گذاری را مطالعه کنند، در حال حاضر نیز عمدتاً قراردادهای فعلی سرمایه‌گذاران خارج از قم بوده و بسیار ارزش دارد اما سرمایه‌گذاران قمی نیز از آن استفاده کنند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.