پایگاه امداد و نجات «ایرانی» در قم افتتاح شد

شهر بیست/ با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر، پایگاه امداد و نجات مرحوم ایرانی در ۴۵ کیلومتری شهر قم به بهره‌برداری رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پایگاه امداد و نجات «ایرانی» در قم افتتاح شد
شناسه : 24846 | انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از جمعیت هلال احمر، پایگاه امداد و نجات ایرانی در ۴۵کیلومتری شهر قم صبح امروز با حضور رئیس جمعیت افتتاح شد.

این پایگاه با حمایت مادی خیر نیکوکار مرحوم حاج علی ایرانی ساخته شده است و در ۴۵کیلومتری شهر قم قرار دارد و با مساحت کل ۳۰۰۰ مترمربع و ساختمان ۲۵۵ مترمربعی امروز افتتاح شد.این پایگاه اولین پایگاه خیرساز استان قم است که در ۴۵کیلومتری شهر قم واقع شده است.

آقای ایرانی که به یاد پدر مرحومشان این پایگاه را ساخته است گفت:«اگر بنای این پایگاه فقط و فقط به یک نفر امداد برساند، ارزش این را داشت که ما این پایگاه را احداث کنیم.»

در این مراسم رئیس جمعیت هلال احمر از حاج جواد ایرانی و دکتر گل فشان بخاطر تلاش برای ساخت اولین پایگاه امداد و نجات خیر ساز استان قم قدردانی کرد.

کریم همتی با قدردانی از خانواده ایرانی که این کار خیر را انجام دادند، افزود: اتوبان قم- تهران از پرترددترین جاده های مواصلاتی کشور است و این کار خیر می تواند به خیل عظیمی از مردم یاری برساند.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه بضاعت دولت و جمعیت هلال احمر کم و نیاز است که خیرین به کمک ما بشتابند افزود: هرچند در ماه گذشته کمک‌های خوبی از دولت گرفتیم اما همچنان به کمک‌های خیرین نیاز داریم.

همتی با اشاره به اینکه کشور ما کشور حادثه خیزی است و نیاز است که ما آمادگی لازم را داشته باشیم گفت: براساس قانون جدید بحران، تکالیف بسیار زیادی برعهده هلال احمر گذاشته شده که بدلیل بودجه کم جمعیت و تحریم های ظالمانه و حوادث طبیعی چندسال گذشته، انبارهای ما خالی شده و ناوگان لجستیکی ما فرسوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در حوزه آموزشی و امدادگری در چند ماه گذشته انجام شده است، افزود: قم جایگاه ویژه ای در کشور دارد و ما از تمام تلاشمان برای حل مشکلات هلال احمر استان استفاده خواهیم کرد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.