تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر(عج) به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

شهر بیست/ شهردار منطقه پنج قم گفت: تقاطع غیرهمسطح حضرت ولی‌عصر(عج) یکی از پروژه‌های مهمی است که به زودی طبقه سوم آن قابل تردد خواهد بود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر(عج) به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
شناسه : 24804 | انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به آخرین وضعیت تقاطع حضرت ولیعصر(عج)، اظهار داشت: تقاطع غیرهمسطح حضرت ولی‌عصر(عج) یکی از پروژه‌های مهمی است که تا شهریورماه، طبقه سوم آن قابل تردد خواهد بود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی افزود: در بحث آسفالت معابر و شوارع نیز نهضت آسفالت شروع‌شده و در تلاشیم سطح معابر اصلی و فرعی را آسفالت کنیم، در این خصوص از شهروندان تقاضا داریم وقتی شرکت‌های همکار در بحث آب و برق و خدمات فراخوانی اعلام می‌کنند، آن را تعیین تکلیف کنند تا بعد از آسفالت و با حفاری، هزینه سنگین در روکش آسفالت مجدد متحمل نشویم، آسفالت دارای هزینه بسیار سنگینی است که با میزان اخذ عوارض تناسبی ندارد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اقدامات دیگر در منطقه ۵ پیاده‌روسازی است، عنوان کرد: انتهای خیابان کلهری، مراکز ساخت مبلمان و صنایع چوب دایر است که از تمامی ایران در این منطقه معامله انجام می‌دهند و در پیاده‌روسازی نیز اقداماتی در دست اجرا قرار گرفت.

شهردار منطقه پنج قم یادآور شد: تاکنون یک میلیارد تومان برای پیاده‌روسازی و مبلمان شهری در این منطقه هزینه شده و در بلوار شهید دل آذر سال قبل نیز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بدنه بلوار هزینه شد که تقاضا داریم مردم و کسبه در نگهداری معابر و صیانت از بیت‌المال توجه داشته باشند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.