اجرای عملیات روکش آسفالت در شهرک ایثار قم

شهر بیست/ شهردار منطقه چهار قم از اجرای عملیات آسفالت در معابر و خیابان‌های فرعی شهرک شهید زین‌الدین و شهرک ایثار خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای عملیات روکش آسفالت در شهرک ایثار قم
شناسه : 24592 | انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم گفت: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان با رویکرد استانداردسازی و افزایش ضریب ایمنی در سطح معابر و شوارع سطح منطقه، تسهیل در عبور و مرور، پیشگیری از ایجاد ترافیک، حل مشکلات و بازسازی بافت شهری معابر و شوارع، بیش از ۲۰۰۰ تن آسفالت در شهرک شهید زین‌الدین و شهرک ایثار توزیع شد.

اظهار داشت: پروژه آسفالت‌ریزی با مساحت ۱۸۰۰۰متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال در شهرک شهید زین‌الدین و شهرک ایثار اجرا شد و در سال ۹۸ شوارع اصلی شهرک زین‌الدین و ایثار روکش آسفالت شد و در کنار این پروژه‌ها، اجرا و بهره‌برداری از بوستان شهید زین‌الدین و بوستان محله‌ای در خیابان شهید ربانی‌نژاد از اقدامات شهرداری منطقه در شهرک شهید زین‌الدین در راستای ارتقای کیفیت محیط زیست شهری بوده است.

شهردار منطقه چهار قم در ادامه افزود: در ۴ ماهه نخست سال جاری بیش از ۳۰ هزار تن آسفالت در پروژه‌های مختلف به مساحت ۲۴۰ هزار متر مربع در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه توزیع و پخش صورت گرفته است و  با توجه به پیش‌بینی‌های لازم در بودجه ۹۹، اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری معابر و شوارع  مورد نیاز در سطح منطقه با در نظر داشتن اولویت‌ها اقدام خواهد شد.

اصفهانیان مقدم، ساماندهی و توسعه معابر منطقه را از اهداف مدیریت شهری دانست و ضمن تشکر از همکاری شهروندان مساعدت و همکاری آنان را گامی مهم در جهت تحقق این اهداف به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی معابر و شوارع و استانداردسازی بیان کرد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.