زیرگذر تقاطع فردوسی و پیامبر اعظم(ص) تا ۳ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

شهر بیست/ شهردار منطقه پنج قم از افتتاح و بهره‌برداری زیرگذر تقاطع بلوار فردوسی و پیامبر اعظم(ص) تا سه ماه آینده خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
زیرگذر تقاطع فردوسی و پیامبر اعظم(ص) تا ۳ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد
شناسه : 24406 | انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای توسعه منطقه پنج، اظهار داشت: در یکی دو سال گذشته تحولات و اقدامات ارزشمندی در ایجاد پروژه‌های ترافیکی صورت گرفته، هرچند مشکلات ترافیکی جدی نیز در منطقه وجود دارد.

شهردار منطقه پنج قم با بیان اینکه برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ترافیکی باید تمامی جوانب سنجیده شود، افزود: در اجرای پروژه‌های ترافیکی، تیم کارشناسی، پلیس راهنمایی و رانندگی، کارشناسان حمل‌ونقل و اعضای شورای ترافیک باید نظر خود را باید در جهت تصمیم‌گیری بدهند و هر تغییری در منطقه نیاز به آسیب‌شناسی دارد و شهرداری تنها مجری اجرای مصوبات است.

اقبالیان تصریح کرد: از سال ۹۸ به غیر از پروژه تقاطع ولی‌عصر(عج)، دو پروژه کلان شامل بلوار حکیم فردوسی و بلوار حضرت خدیجه(س) در دست اقدام است که در این خصوص بلوار حکیم فردوسی که اتصال رینگ دوم شهری است، در آن زیرگذر و بلوار حدفاصل میدان قلم تا زیرگذر بلوار پیامبر اعظم(ص) تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و در حال حاضر در حد زیرسازی است.

وی ادامه داد: با ایجاد پروژه فردوسی، از بلوار امام علی(ع) و یادگار امام(ره) و بلوار امین و صدوقی و رسالت تا بلوار جمهوری به هم اتصال می‌یابد و تا میدان پلیس تا شهید محلاتی و بلوار امام علی(ع) وصل می‌شود، این طول مسیر تأثیر زیادی در کاهش ترافیک و رونق اقتصادی دارد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.