پیشرفت ۹۰ درصدی تقاطع ولی‌عصر(عج)

شهر بیست/ مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: تقاطع غیر همسطح ولی‌عصر(عج) به سمت جمکران با مبلغ ۴۶ میلیارد تومان و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت ۹۰ درصدی تقاطع ولی‌عصر(عج)
شناسه : 24097 | انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسعود بخشی از تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره مانند تقاطع فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و افزود: کمربندی غیر همسطح امام علی(ع) و بلوار حضرت معصومه(س) در دست اقدام بوده و تقاطع غیر همسطح ولی‌عصر(عج) به سمت جمکران با مبلغ ۴۶ میلیارد تومان و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

بخشی خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های مهم دیگر تکمیل رمپ D پل ۹ دی است که به مبلغ ۶ میلیارد تومان و با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

وی افزود: پروژه‌هایی مانند شهدای روحانیت و تقاطع میدان نماز در بودجه شورای اسلامی شهر مطرح‌شده و در مرحله طراحی و قرارداد با پیمانکار و یا حتی آغاز عملیات اجرایی قرار دارد.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۹۵ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب در قم تحقق‌یافته و تنها ۵ درصد به دلیل مشکلاتی انجام نشد، اضافه کرد: ما در شرایط اقتصادی نامناسبی به سر می‌بریم اما به لطف خدا و درایت مدیران شهری اجازه ندادیم رشد و توسعه شهر با چالش مواجه شود که ازاین‌رو بسیاری از پروژه‌های زمان‌بندی‌شده در سال ۹۸ به سرانجام رسید.

بخشی یادآور شد: این تهدیدات اقتصادی همیشه وجود داشته و اگر مجموعه، سازمان‌ها و ارگان‌ها دست از تلاش برندارند، کار پیشرفت می‌کند و در مجموعه شهرداری آنچه از طرف شورای اسلامی شهر و شهرداری تکلیف شد، با کمترین تأخیر پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به برخی از مشکلات عنوان کرد: دغدغه‌هایی همچون تملکات و معارضات سبب تأخیر در اجرای پروژه و تحمیل هزینه می‌شود اما با نگاهی فنی، تعداد بالایی از پروژه‌ها با صرفه‌جویی در هزینه تجهیزات تولید داخلی و نیروهای بومی به نتیجه می‌رسد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.