آغاز پویش مردمی «احترام به خط سفید» در قم

شهر بیست/ پویش مردمی «احترام به خط سفید» به همت شهرداری قم برای نخستین بار در قم آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز پویش مردمی «احترام به خط سفید» در قم
شناسه : 24078 | انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پویش مردمی «احترام به خط سفید» به همت سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، پلیس راهور و آموزش پرورش باهدف ارتقای فرهنگ ترافیک و توجه به خط‌کشی عابر پیاده آغاز شد.

در این پویش مردمی که صبح امروز در چهارراه شهدا با حضور مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم و نمایندگان پلیس راهور و همیاران پلیس برگزار شد، با گل و کتابچه از افراد و رانندگانی که به خط‌کشی عابر پیاده احترام می‌گذاشتند، قدردانی شد.

علی نیک در حاشیه اجرای این مراسم، اظهار داشت: آموزش نخستین گام در ارتقای فرهنگ ترافیک بوده و نمی‌توانیم بدون ارائه آموزش‌های مناسب به شهروندان خواهان رعایت قوانین و مقررات توسط مردم و رانندگان باشیم.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم برگزاری چنین پویش‌های مردمی را در تربیت نسل کودک و نوجوان بیسار مؤثر دانست و افزود: تأثیرگذاری کودکان و نوجوانان آگاه در ارتقاء فرهنگ ترافیک بر همه ثابت‌شده و اجرای طرح همیاران پلیس توانسته بسیاری از خطاهای والدین در رانندگی را کنترل کند.

نیک، جزئیات پویش مردمی «احترام به خط سفید» را تشریح کرد و گفت: امروز این طرح برای نخستین بار در قم آغازشده و به عابران پیاده و رانندگانی که به قوانین خط‌کشی عابر پیاده احترام می‌گذاشتند با گل و کتابچه تقدیر شد.

وی، برگزاری این پویش مردمی را با همکاری پلیس راهور دانست و ادامه داد: این پویش با همکاری سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، پلیس راهور و آموزش ‌و پرورش برگزارشده و ادامه خواهد یافت.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.