رفع ۱۵ نقطه حادثه‌خیز آب‌گرفتگی در منطقه سه قم/ بوستان ولایت توسعه می‌یابد

شهر بیست/ سرپرست شهرداری منطقه سه قم با بیان اینکه اصلاح انهار با توجه به آب‌گرفتگی در بارندگی یکی از اقدامات مهم در سطح این منطقه است، ابراز کرد: در این خصوص ۲۵ نقطه حادثه‌خیز شناسایی و ۱۵ نقطه به‌طور کامل حل شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رفع ۱۵ نقطه حادثه‌خیز آب‌گرفتگی در منطقه سه قم/ بوستان ولایت توسعه می‌یابد
شناسه : 23870 | انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی،  آخرین وضعیت تملک بخشی از مترو واقع در این منطقه را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: در سال گذشته تملک مترو با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان جنب زیرگذر امام‌زاده ابراهیم ایستگاه A10 مترو انجام شد که ۶ ملک برای تملک در محدوده قرار داشت و سه ملک آن سال قبل تملک شده است.

سرپرست شهرداری منطقه سه قم ادامه داد: امسال یک میلیارد تومان برای تملک داریم که یک ملک دیگر نیز تملک شده و دو ملک باقی‌مانده است که با توجه به اینکه مترو در حال راه‌اندازی است بسیار ضروری بوده و باید انجام شود.

روحانی خاطرنشان کرد: پروژه نورپردازی میدان ۷۲ تن بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون تومان در سال قبل و امسال با ۲۰۰ میلیون تومان جهت توسعه اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اصلاح انهار با توجه به آبگرفتگی در بارندگی یکی از اقدامات مهم در سطح منطقه سه است، ابراز کرد: در این خصوص ۲۵ نقطه حادثه‌خیز احصا و ۱۵ نقطه به‌طور کامل حل شد که از آن جمله انتهای مدرس خیابان بهارستان و بافقی به شمار رود.

سرپرست شهرداری منطقه سه قم با تأکید بر اینکه توسعه بوستان ولایت جنب عوارضی یکی از پروژه‌های مهم است که با هزینه‌های زیادی در ۲۳۰ هکتار در حال انجام است، تصریح کرد: این پروژه هنوز مغفول مانده و امسال بودجه‌ای برای تکمیل آن در نظر گرفته‌شده است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.