۶۰ میلیارد تومان در بوستان‌ هزار هکتاری شهر قم هزینه می‌شود

شهر بیست/ معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: امسال تنها در سه بوستان از مجموعه بوستان‌های هزار هکتاری شهر قم یعنی بوستان‌های کوثر، خضر و زائر ۶۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۶۰ میلیارد تومان در بوستان‌ هزار هکتاری شهر قم هزینه می‌شود
شناسه : 22392 | انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به پیگیری شهرداری برای تکمیل بوستان هزار هکتاری در جنوب شهر قم، اظهار داشت: از جمله بوستان‌هایی که داخل طرح بوستان هزار هکتاری بوده می‌توان به بوستان کوثر، بوستان خضر و چند بوستان دیگر اشاره کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه این بوستان‌ها در شهر قم منحصربه‌فرد بوده و فرا منطقه‌ای هستند، افزود: بوستان‌های مجموعه هزار هکتاری به جز اینکه وسعت بسیاری دارند، به خاطر موقعیت توپوگرافی می‌تواند بهانه خوبی برای ورزش شهروندان باشند.

حلوایی زاده با اشاره به قرار گرفتن باغ‌موزه دفاع مقدس در ابتدای بوستان هزار هکتاری شهر قم، گفت: پیاده‌روسازی در طرفین این پروژه انجام‌شده و در حال تکمیل روشنایی محوطه هستیم و امیدواریم که کل این کارها امسال انجام شود.

وی با اشاره به قرارگیری بوستان خضر نبی(ع) حدفاصل بلوار شهید آوینی تا شهدای گمنام خضر، ادامه داد: عملیات خاک‌برداری این بوستان تمام‌شده و بعضی قسمت پیاده‌روسازی انجام و سکوهای نشیمن احداث‌شده است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، در کنار تجهیز کارگاه برای انجام کارهای روشنایی بوستان خضر، فاز نخست بوستان زائر هم در حال پیگیری است.

حلوایی زده با اشاره به اینکه تلاش داریم که فازی از این سه بوستان تا پایان شهریور تکمیل شود، اضافه کرد: در بوستان زائر که بزرگ‌ترین بوستان این مجموعه محسوب می‌شود، مسیر دوچرخه‌سواری و زمین ورزش‌های مختلف دیده‌شده که به‌صورت فازبندی در حال احداث است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.