۳ هزار بسته معیشتی توسط اوقاف قم بین نیازمندان توزیع شد

شهر بیست/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: طی دو مرحله، سه هزار بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند توزیع شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۳ هزار بسته معیشتی توسط اوقاف قم بین نیازمندان توزیع شد
شناسه : 22256 | انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اوقاف قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در کشورمان و همچنین لزوم کمک به نیازمندان و اقشار کمتربرخوردار، طرح تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، از اسفندماه در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی افزود: پیش از فرا رسیدن نوروز امسال و با تدارک وسیعی که صورت گرفت، از محل موقوفات و کمک‌های خیرین، ۱۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۳۸۰ هزار تومان تهیه شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه این بسته‌ها شامل مواد غذایی و ملزومات بهداشتی بودند گفت: کار بسته‎بندی این ارزاق با حضور خدام بقاع متبرکه و گروه‌های جهادی با مرکزیت آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع (ع) صورت گرفت.

وی ادامه داد: مراکز افق بقاع متبرکه بخش‌های مختلف استان، کار شناسایی خانواده‌های نیازمند را پیش از ایام نوروز انجام دادند و سبدهای حمایتی هم متناسب با تعداد اعلامی از سوی هر مرکز، به نام نامی امامزادگان بسته‎بندی شد.

حجت‌الاسلام اسکندری خاطرنشان کرد: این بسته‌های حمایتی پیش از فرا رسیدن نوروز امسال و با کمک عوامل اجرایی بقاع متبرکه در بین نیازمندان توزیع شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان و لزوم توجه به مواسات و همدلی مومنانه اشاره و ابراز کرد: بر این اساس مرحله دوم تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در اولویت اداره کل اوقاف قم قرار گرفت.

حجت‌الاسلام اسکندری با بیان اینکه هیئت امنا، خدام و ائمه جماعات بقاع متبرکه، خانواده‌های نیازمند محدوده هر بقعه را شناسایی کرده‌اند عنوان کرد: در ادامه عوامل توزیع، بسه‌های حمایتی را درب منزل آنها تحویل می‌دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: صدها نفر از خدام افتخاری و اعضای گروه‌های جهادی، در تهیه، بسته‎بندی و توزیع سبدهای معیشتی نقش‎آفرینی کردند.

وی ادامه داد: به این ترتیب طی دو مرحله، ۳ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال، توسط اداره کل اوقاف قم تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.