تداوم ضدعفونی محدوده مساجد و معابر شهری

شهر بیست/ مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از تداوم روند ضد عفونی اماکن و معابر شهری قم خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ یک از پاکبانان و کارگران خدمات شهری به ویروس کرونا مبتلا نشده‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تداوم ضدعفونی محدوده مساجد و معابر شهری
شناسه : 22238 | انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی با اشاره به اجرای فرآیند ضدعفونی معابر و فضاهای شهر در روزهای اخیر، اظهار کرد: از آغاز روند ضد عفونی و گندزدایی در اسفندماه سال گذشته در کلانشهر قم تاکنون، اقدامات لازم برای ضد عفونی اماکن و معابر شهری اعم از اصلی و فرعی اجرایی شده و به طور مستمر و پیوسته این روند انجام شده و هیچگاه متوقف نشده است.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه ضدعفونی معابر همچنان به صورت هدفمند توسط سازمان‎ها و مناطق هشتگانه شهرداری در ساعات شب انجام می‎شود، تصریح کرد: با توجه به بازگشایی محدود مراکز عمومی، در راستای رعایت حال شهروندان و تسهیل در انجام امور، با در نظر گرفتن ساعات خلوتی شهر از ساعت ۳ تا ۶ بامداد طبق روال هر شب عملیات گندزدایی انجام می‎گردد.

میرهادی با اذعان به اینکه جهت ماندگاری و پایداری بیشتر ضد عفونی و جلوگیری از شیوع دوباره ویروس و با عنایت به اینکه عبور و مرور در ساعات پایانی شب کمتر انجام می‎گردد شب‎‌ها بهترین زمان برای انجام این کار است، خاطرنشان کرد: تداوم فعالیت‎های پاکبانان پیک بهداشت و انجام نظافت کامل شهری در ایام فاصله‎گذاری اجتماعی نیز انجام شده است.

وی اذعان کرد: همچنین محوطه اطراف مساجد نیز به صورت مستمر ضدعفونی شده و پاکسازی و نظافت می‌شود.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه به صورت مداوم در ۲۴ ساعت شبانه روز، پاکسازی و نگهداری ۲۴ میلیون مترمربع از شوارع و معابر سطح شهر و جمع‎آوری ۷۰۰ تن زباله انجام می‌شود، گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ یک از پاکبانان و کارگران خدمات شهری به این ویروس مبتلا نشده‎اند و این امر بیانگر آن است که شهرداری تمامی پروتکل‎های بهداشتی را به درستی رعایت کرده است.

میرهادی بیان کرد: در این روزهای سخت که همه درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند به گونه‎ای عمل کنیم که کار پاکبان‌ها مضاعف نشود و همراه با آنها شهر را تمیز و پاکیزه نگه داریم و زحمات همه خادمان مردم در این راه را با شکست مواجه نکنیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری در حال حاضر با هزار و ۶۰۰ نیروی پاکبان و پیک بهداشت در حوزه خدمات شهری در مناطق هشتگانه مشغول به فعالیت است، گفت: توجه به سلامت این نیروها در اولویت کاری این حوزه قرار دارد و همه این نیروها به اقلام بهداشتی نظیر ماسک و دستکش مخصوص مجهز و ملزم هستند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.