تشریح فعالیت بنیاد نیکوکاری «دست‌های مهربان» در ماه رمضان/ از توزیع ۲۰۰ بسته غذایی تا پویش «کرونان»

شهر بیست/ سرپرست شعبه قم بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان از تهیه و توزیع بسته‌های غذایی به ۲۰۰ خانواده تحت پوشش بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان در ماه مبارک رمضان خبر داد و ارزش ریالی هر بسته غذایی را ۵۰۰ هزار تومان عنوان کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشریح فعالیت بنیاد نیکوکاری «دست‌های مهربان» در ماه رمضان/ از توزیع ۲۰۰ بسته غذایی تا پویش «کرونان»
شناسه : 21743 | انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، بهزاد کریم پور در نشست خبری با اصحاب رسانه به تبیین فعالیت‌های بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان پرداخت و  از حمایت کودکان و زنان بی سرپرست از اصلی ترین اهداف و فعالیت های این بنیاد کرد.

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار خانواده در سراسر کشور از حمایت های بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در سراسر کشور بهره‌مند می‌شوند، گفت: از این میان، ۲۰۰ خانوار از قم زیرپوشش خدمات بنیاد قرار دارند.

سرپرست بنیاد دست های مهربان با اشاره به برخی حمایت هایی که از سوی این بنیاد خیریه صورت می گیرد، گفت: اهدای سبد کالا و پرداخت هزینه ریالی به صورت مستمر در هر ماه از جمله حمایت هایی است که از این خانواده ها صورت می گیرد.

وی به تفاوت عملکرد بنیاد دست های مهربان با دیگر سمن های همسو اشاره و بیان کرد: اصلی ترین ویژگی های این مجموعه، توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است که در هر استان به نسبت رایج ترین صنایع دستی که وجود دارد آموزش های متفاوتی به آنان داده می شود که در شعبه قم آموزش فرش دستباف ابریشم و عروسک‌سازی برای توانمند سازی این خانواده ها در دستور کار قرار گرفته است.

کریم پور افزود: هزینه ‌های مواد اولیه، تعیین دستمزد و فروش محصولات تولید شده برای حمایت از این خانواده ها توسط بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان تأمین می‌شود و خانواده هایی که توانمند می شوند از چرخه بنیاد خیریه خارج شده و خانواده های دیگری جایگزین می شوند.

وی همچنین به فعالیت درمانگاهی در شعبه قم با عنوان درمانگاه سبحان اشاره کرد و افزود: در این درمانگاه خدمات روان‌پزشکی و دندانپزشکی به‌صورت رایگان به خانواده های زیر پوشش ارائه می ‌شود.

سرپرست شعبه قم بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان همچنین به تهیه و توزیع بیش از ۵ هزار ماسک و هزار محلول ضدعفونی در میان خانواده‌ های تحت پوشش بنیاد همزمان با شیوع کرونا خبر داد و گفت: سبد کالای ویژه عید و پک عیدانه با رعایت موازین بهداشتی از دیگر اقلامی بود که برای حمایت از این خانواده ‌ها به آنان تحویل داده شد.

کریم‌پور همچنین به تشکیل پویشی با عنوان «کرونان» اشاره کرد و گفت: در وهله نخست سازمان مرکزی هزینه ۲ میلیارد تومان را برای ۵ هزار خانواده تحت پوشش که در کل کشور که وضعیت بدتری دارند، اختصاص داد تا سبد کالای ویژه رمضان به آنان اهدا شود.

وی با بیان اینکه کرونان متشکل از دو موضوع کرونا و نان است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی حامیان بتوانیم این کمپین را با موفقیت به پایان برسانیم.

وی افزود: علاقه‌مندان به مشارکت در این امر خداپسندانه دارند می ‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره ‌حساب ۸۰۰۷۰۰۲۶۲۸ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۳۸۲۲۱۰۲۵ پرداخت کنند.

سرپرست شعبه قم بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان در پایان از تهیه و توزیع بسته‌ های غذایی به ۲۰۰ خانواده تحت پوشش بنیاد نیکوکاری دست‌ های مهربان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی هر بسته غذایی ۵۰۰ هزار تومان است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.