۳۰۰ هزار ماسک در داروخانه‌های قم توزیع می‌شود

شهر بیست/ معاون دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: توزیع ماسک در داروخانه‌های قم در چند مرحله انجام می‌شود که در نخستین مرحله ۳۰۰ هزار ماسک در داروخانه‌ها توزیع خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۳۰۰ هزار ماسک در داروخانه‌های قم توزیع می‌شود
شناسه : 21098 | انتشار : ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حمزه زارعی بعد از ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از توزیع ماسک در داروخانه‌های قم با نظارت دادستانی خبر داد و اظهار کرد: ۳۰۰ هزار ماسک از طریق داروخانه‌ها از امروز عصر توزیع می‌شود.

وی با تبیین قیمت مصوب برای عرضه ماسک در داروخانه‌های قم، تصریح کرد: به ازای هر نفر ۵ عدد ماسک در داروخانه‌ها به قیمت هر عدد ۸۰۰ تومان از ساعت ۱۷ عصر به متقاضیان ارائه می‌شود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم با بیان اینکه ۳۰۰ هزار ماسک ذکر شده که از امروز توزیع می‌شود، برای مرحله اول توزیع ماسک از طریق داروخانه‌ها است، گفت: تا چند روز آینده نیز مرحله دوم توزیع عمومی ماسک آغاز می‌شود و این روند برای مراحل بعدی نیز پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه توزیع عمومی ماسک و محصولات بهداشتی از طریق فروش اینترنتی نیز همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: به ازای هر خانوار یک مرحله ماسک به متقاضیان داده می‌شود.

زارعی با اشاره به افزایش میزان تولید در استان و تقاضای مردم برای تأمین ماسک مورد نیاز بیان کرد: به ازای هر کد ملی از امروز امکان خرید به صورت اینترنتی فراهم شده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم خاطرنشان کرد: لیست داروخانه‌هایی که با نظارت دادستانی مجاز هستند نسبت به فروش ماسک اقدام کنند نیز از طریق دانشگاه علوم پزشکی اعلام می‌شود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.