آمادگی شهرداری قم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از آمادگی این نهاد برای استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی شهرداری در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی شهرداری قم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
شناسه : 20843 | انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای استان قم، با اشاره به تاکید و اهتمام ویژه مدیریت شهری به برنامه های مربوط به شهدا، اظهار کرد: با تاکید شهردار حمایت ویژه و همکاری مستمر و کارگشا با کنگره شهدای استان قم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره و تولید آثاری فاخر و ارزشمند در دستور کار تمام بخش‌های شهرداری قرار گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اذعان به اینکه ۶ حوزه کاری در مجموعه ستاد کنگره شهدا مربوط به اداره کل ارتباطات شهرداری است، افزود: در حوزه‌های مختلف تبلیغات، یادمان‌سازی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی و فضای مجازی گام‌های متفاوتی در راستای کنگره ملی شهدا در دستور کار داریم.

کلانترزاده بیان کرد: ادارات رسانه‌های نوین، تبلیغات، بین‌الملل، ارتباطات مردمی، ارتباطات رسانه‌ای آماده هستند در بخش‌های مختلف همکاری و خدمات‌رسانی کامل به ستاد کنگره شهدا داشته باشند.

وی بیان کرد: این امکان در شهرداری وجود دارد که اطلاع‌رسانی منسجم مردمی در خصوص یادواره‌های شهید و کنگره ملی شهدا صورت گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: در مجموعه اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری ارتباطات کامل و موثری با رسانه ها وجود دارد که می‌توان از آن برای مخابره و اطلاع‌رسانی اخبار کنگره استفاده کرد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.