آمادگی شهرداری قم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از آمادگی این نهاد برای استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی شهرداری در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی شهرداری قم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
شناسه : 20843 | انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای استان قم، با اشاره به تاکید و اهتمام ویژه مدیریت شهری به برنامه های مربوط به شهدا، اظهار کرد: با تاکید شهردار حمایت ویژه و همکاری مستمر و کارگشا با کنگره شهدای استان قم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره و تولید آثاری فاخر و ارزشمند در دستور کار تمام بخش‌های شهرداری قرار گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اذعان به اینکه ۶ حوزه کاری در مجموعه ستاد کنگره شهدا مربوط به اداره کل ارتباطات شهرداری است، افزود: در حوزه‌های مختلف تبلیغات، یادمان‌سازی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی و فضای مجازی گام‌های متفاوتی در راستای کنگره ملی شهدا در دستور کار داریم.

کلانترزاده بیان کرد: ادارات رسانه‌های نوین، تبلیغات، بین‌الملل، ارتباطات مردمی، ارتباطات رسانه‌ای آماده هستند در بخش‌های مختلف همکاری و خدمات‌رسانی کامل به ستاد کنگره شهدا داشته باشند.

وی بیان کرد: این امکان در شهرداری وجود دارد که اطلاع‌رسانی منسجم مردمی در خصوص یادواره‌های شهید و کنگره ملی شهدا صورت گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: در مجموعه اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری ارتباطات کامل و موثری با رسانه ها وجود دارد که می‌توان از آن برای مخابره و اطلاع‌رسانی اخبار کنگره استفاده کرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.