رد شایعه رسانه‌های غربی/ قطعه جدیدی در آرامستان‌های قم ساخته نشده‌ است

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با رد شایعات رسانه‌های غربی در احداث قطعات جدید از جمله یک قطعه بحران در آرامستان بهشت معصومه قم گفت: در سال ۹۸ هیچ قطعه جدید یا قطعه بحرانی در آرامستان بهشت معصومه قم ساخته نشده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رد شایعه رسانه‌های غربی/ قطعه جدیدی در آرامستان‌های قم ساخته نشده‌ است
شناسه : 19727 | انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی بیان کرد: قبرهای قطعه ۴۱ آرامستان بهشت معصومه که به قطعه بحران معروف است از ۴ سال گذشته ساخته‌شده است.

وی اضافه کرد: ساختار قبرهای این قطعه به‌وضوح نشان از این دارد که از مدت ساخته‌شدن آن‌ها چند سال می‌گذرد اما به دلیل اینکه بحرانی در قم رخ نداده، مورداستفاده قرار نگرفته است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری قم افزود: این قطعه برای کنترل وضعیت میدانی بحران در شرایط خاصی مثل بروز یک اتفاق غیرمترقبه مانند زلزله، سیل و … ساخته شده است.

وی بیان داشت: مردم باید در برابر ویروس شایعاتی که توسط برخی رسانه‌ها دنبال می‌شوند هشیار باشند و آمار و اطلاعات واقعی را از مبادی رسمی دریافت کنند.

موسوی نیارکی همچنین ابراز کرد: این قبرها مخصوص متوفیان کرونایی نیست و قبرهای جاری است، قبرهای بیماران کرونایی استانداردهای خاصی دارد که متوفیان در آن دفن می‌شوند.

به گزارش ایرنا، در روزهای گذشته برخی شبکه‌های فارسی‌زبان خارج نشین با استفاده از برخی تصاویر که بعنوان تصاویر ماهواره ایی و هوایی مورد استناد قرار گرفت قصد القای این امر را داشتند که آرامستان بهشت معصومه پس از شیوع ویروس کرونا در قم اقدام به خاک‌برداری بخش جدید و وسیعی کرده تا متوفیان این بیماری همه گیر را در آن دفن کند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.