آخرین آمار جان‌باختگان کرونا در قم

شهر بیست/قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه کمتر از ۲۰ بیمار در استان به علت ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند، گفت: از ۳۰ بهمن تاکنون ۳ هزار نفر به مراکز بهداشتی و درمانی قم مراجعه کرده و در حال حاضر ۵۸۰ بیمار بستری و بقیه مرخص شده‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آخرین آمار جان‌باختگان کرونا در قم
شناسه : 19172 | انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دکتر ابرازه با با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۹۰ نفر درخصوص ابتلا به بیماری کرونا به اورژانس مراجعه کرده اند، گفت: از این تعداد بیش از ۳۰۰ نفر پس از چند ساعت ترخیص و بقیه در بیمارستان های فرقانی، کامکار و علی ابن ابیطالب (ع) بستری شدند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه کمتر از ۲۰ بیمار در استان به علت ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند، افزود: از ۳۰ بهمن تاکنون ۳ هزار نفر به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کرده اند و در حال حاضر ۵۸۰ بیمار بستری و بقیه مرخص شده اند.

وی به فرایند درمان بیماران مبتلا و مشکوک به ویروس کرونا در قم پرداخت و افزود: این بیماران طبق پروتکل های وزارت بهداشت تحت درمان دارویی قرار می گیرند.

دکتر ابرازه از توزیع ۱۷۰ هزار بسته ماسک و محلول ضدعفونی کننده میان خانوارهای قمی خبر داد و گفت: با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مرکز بهداشت، عملیات ضدعفونی کردن خیابان ها و مراکز عمومی استان از دیروز آغاز شده است.

وی در پایان با ابراز امیدواری از راه اندازی هرچه سریع‌تر بیمارستان امیرالمومنین (ع) گفت: امیدواریم با مساعدت بیشتر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا قبل از سال جدید این بیمارستان راه اندازی شود.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.