رعد شهرکرد حریف شیمیدر قم نشد

شهر بیست/ تیم بسکتبال شیمیدُر قم در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر بسکتبال ایران، عصر پنجشنبه توانست تیم رعد پدافند هوایی شهرکرد را با اختلاف زیاد شکست دهد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رعد شهرکرد حریف شیمیدر قم نشد
شناسه : 17865 | انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، تیم شیمیدر قم در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان این شهر، در هر ۴ کوارتِر با درخشش بازیکنان و حمایت هوادارانش در یک بازی آسان و با اختلاف امتیاز بالا در مقابل حریف شهرکردی خود توانست به پیروزی دست یابد.

تیم قم به ترتیب با حساب ۲۸ بر ۸، ۵۴ بر ۱۶ و ۷۹ بر ۲۷ در ۳ کوارتر نخست این بازی به پیروزی دست یافت و سرانجام در کوارتر چهارم توانست با حساب ۹۵ بر ۴۶ این بازی را با پیروزی به پایان برساند.

رضا آذرافرا، حمید بختیاری و نیما جعفری داوران این مسابقه، حمید کیان‌ارثی ناظر فدراسیون بسکتبال و حدود ۲۰۰ تن تماشاگر این مسابقه بودند.

در تیم سپیدپوش شیمیدر قم؛ مهدی کامرانی (سرگروه)، رافی دِرغوکاسیان، دِرو درغوکاسیان، میرو قازاری مقدم، محمد اوجاقی، اصغر کاردوست، محمد جمشیدی، مسعود سلیمانی، مایک مازیار رستم‌پور، محمد امین صداقت، واورلی ساموئل آستین و آرِن داوودی به سرمربیگری محمدرضا اسلامی و سرپرستی هادی عامری قرار داشتند.

در تیم مشکی‌پوش رعد پدافند هوایی شهرکرد (استان چهارمحال‌وبختیاری)؛ ابراهیم بیگی (سرگروه)، شایان پورکاوه، نیما فتحی، محمد براری، محمدامین کمالوند، نیما متقی، ناصر علی‌مردانی، صالح مرادیان، نایب احمدپور، امیرحسین علیاری، فرشاد دژستان و محمدرضا کاظمی به سرمربیگری جمال سیفی و سرپرستی کمال مبینی قرار داشتند.

در بین ۲ نیمه بازیکنان تیم مینی‌بسکتبال ستارگان قم به تمرین پرداختند و با بازیکنان تیم شیمیدر عکس یادگاری گرفتند؛ همچنین از مسعود جباری لیدر تیم‌های ورزشی استان قم تقدیر و همچون هفته‌های گذشته به قید قرعه به تعدادی از تماشاگران از سوی باشگاه شیمیدر هدیه‌هایی اهدا شد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.