مدیرکل امور غله و خدمات بازرگانی استان قم:

کمبود آرد در قم وجود ندارد

شهر بیست/ مدیرکل امور غله و خدمات بازرگانی استان قم گفت: در آذرماه دو هزار و 600 تن گندم بین کارخانه‌های آرد استان قم توزیع شد که 900 تن بیشتر از ماه‌های گذشته بود و چیزی به نام کمبود آرد طی آذرماه و دی ماه در استان وجود نداشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کمبود آرد در قم وجود ندارد
شناسه : 1783 | انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست، بهزاد رادمنش در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت سامانه گندم و آرد یارانه ای اظهار کرد: فعالیت این سامانه از ابتدای دی ماه در کشور و استان قم آغاز شد، در ابتدا قرار بود که این کار از ابتدای آذرماه صورت بگیرد که مشکلات زیرساختی مانع از آن شد.

وی ادامه داد: شرایط و فرآیند خرید در سامانه گندم و آرد یارانه ای بسیار راحت است و فعالیت  این سامانه می‌تواند از قاچاق آرد به صورت غیرمجاز در استان قم جلوگیری کند.

مدیرکل امور غله و خدمات بازرگانی استان قم افزود: شفافیت در فروش آرد و گندم و ساماندهی وضعیت نانوایی‌ها از نتایج ایجاد سامانه گندم و آرد یارانه ای است و شرایط و میزان سهمیه دریافتی تمام افراد فعالیت در حوزه نان در این سامانه ثبت شده است، در این سامانه آرد یارانه ای بین متقاضیان توزیع می‌شود و علاوه بر نانوایی‌ها صنوف دیگر هم از سامانه استفاده می‌کنند.

رادمنش با اشاره به افزایش نانوایی‌های آزادپز در استان قم اظهار کرد: طی سال‌های گذشته تعداد این نانوایی‌ها در استان به شدت افزایش پیدا کرد و فعالیت سامانه گندم و آرد یارانه ای موجب ساماندهی این نانوایی‌ها می‌شود، آغاز فعالیت این سامانه تنشی را به وجود نیاورد و نانوایی‌های قم همچون گذشته در حال فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: در آذرماه دو هزار و ۶۰۰ تن گندم بین کارخانه‌های آرد استان قم توزیع شد که ۹۰۰ تن بیشتر از ماه‌های گذشته بود و مسئله ای به نام کمبود آرد طی آذر ماه و دی ماه در استان وجود نداشت.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.