مدیرکل امور غله و خدمات بازرگانی استان قم:

کمبود آرد در قم وجود ندارد

شهر بیست/ مدیرکل امور غله و خدمات بازرگانی استان قم گفت: در آذرماه دو هزار و 600 تن گندم بین کارخانه‌های آرد استان قم توزیع شد که 900 تن بیشتر از ماه‌های گذشته بود و چیزی به نام کمبود آرد طی آذرماه و دی ماه در استان وجود نداشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کمبود آرد در قم وجود ندارد
شناسه : 1783 | انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست، بهزاد رادمنش در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت سامانه گندم و آرد یارانه ای اظهار کرد: فعالیت این سامانه از ابتدای دی ماه در کشور و استان قم آغاز شد، در ابتدا قرار بود که این کار از ابتدای آذرماه صورت بگیرد که مشکلات زیرساختی مانع از آن شد.

وی ادامه داد: شرایط و فرآیند خرید در سامانه گندم و آرد یارانه ای بسیار راحت است و فعالیت  این سامانه می‌تواند از قاچاق آرد به صورت غیرمجاز در استان قم جلوگیری کند.

مدیرکل امور غله و خدمات بازرگانی استان قم افزود: شفافیت در فروش آرد و گندم و ساماندهی وضعیت نانوایی‌ها از نتایج ایجاد سامانه گندم و آرد یارانه ای است و شرایط و میزان سهمیه دریافتی تمام افراد فعالیت در حوزه نان در این سامانه ثبت شده است، در این سامانه آرد یارانه ای بین متقاضیان توزیع می‌شود و علاوه بر نانوایی‌ها صنوف دیگر هم از سامانه استفاده می‌کنند.

رادمنش با اشاره به افزایش نانوایی‌های آزادپز در استان قم اظهار کرد: طی سال‌های گذشته تعداد این نانوایی‌ها در استان به شدت افزایش پیدا کرد و فعالیت سامانه گندم و آرد یارانه ای موجب ساماندهی این نانوایی‌ها می‌شود، آغاز فعالیت این سامانه تنشی را به وجود نیاورد و نانوایی‌های قم همچون گذشته در حال فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: در آذرماه دو هزار و ۶۰۰ تن گندم بین کارخانه‌های آرد استان قم توزیع شد که ۹۰۰ تن بیشتر از ماه‌های گذشته بود و مسئله ای به نام کمبود آرد طی آذر ماه و دی ماه در استان وجود نداشت.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.