به همت جمعیت هلال احمر استان قم

دریافت تجهیزات پزشکی امانی الکترونیکی می‌شود

شهر بیست/ معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از الکترونیکی شدن دریافت تجهیزات پزشکی امانی جمعیت هلال احمر در استان قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دریافت تجهیزات پزشکی امانی الکترونیکی می‌شود
شناسه : 1759 | انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، امیرحسین علیمردانی اظهار کرد: بانک تجهیزات پزشکی امانی معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از جمله پروژه‌های موفق داوطلبی است که از سال ۱۳۸۵ به همت اعضا، داوطلبان و خیرین استان قم ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: این طرح حدود ۱۲ سال است در راستای خدمت رسانی به عموم مردم و با هدف کمک به بیماران کم برخودار، اجرا می‌شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه طرح تجهیزات پزشکی امانی به عنوان طرحی حمایتی و انسان دوستانه به همت داوطلبان تداوم یافته است، افزود: تمام وسایل و تجهیزات مستقر در این واحد از محل درآمد خیرین نوعدوست، تهیه شده است و حضور افراد نیز در راستای خدمات دهی به صورت داوطلبانه و شیفتی است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه تجهیزات پزشکی متنوعی در راستای نیاز مردم در این بانک موجود است، گفت: این بانک شامل تجهیزاتی همچون تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز و… است که تمام این وسایل به صورت رایگان و امانی و یک ماهه (قابل تمدید با یک ماه اضافه) در اختیار مراجعین قرار می‌گیرد.

علیمردانی با تاکید بر اینکه تلاش کرده‌ایم برای تسهیل امور و این طرح بشردوستانه علم روز را به کار بگیریم ابراز کرد: در طرحی نو و با طراحی اپلیکیشن ارائه خدمات جمعیت هلال احمر بزودی دریافت تجهیزات پزشکی امانی نیز الکترونیک می‌شود و مراجعین می‌توانند با نصب برنامه ای در گوشی همراه خود از خدمات این طرح بهره مند شوند.

وی یادآور شد: با توجه به افزایش چشمگیر مراجعان به جهت دریافت خدمات از این واحد و از سوی دیگر مستهلک شدن وسایل و تجهیزات و همچنین نیاز مبرم عموم مردم به تجهیزات از خیرین و داوطلبان و همشهریانی که تمایل به همکاری و اهدای وسایل دارند درخواست می‌کنیم با مراجعه به معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر ما را خدمت رسانی بهتر در اجرای این طرح یاری کنند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: عموم مردم می‌توانند، کمک های نقدی خود را به حساب شماره ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ و شناسه ۳۵۰۰۰۸۰۵۴۱۰۹ نزد بانک ملت واریز کرده و یا با اهدای تجهیزات پزشکی در این امر خداپسندانه شریک باشند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.