تیم بسکتبال شیمیدر قم از سد توفارقان آذرشهر گذشت

شهر بیست/ در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال کشور تیم شیمیدُر قم، عصر پنجشنبه توانست با حساب ۸۵ بر ۷۵ تیم توفارقان آذر شهر را در یک بازی خانگی شکست دهد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تیم بسکتبال شیمیدر قم از سد توفارقان آذرشهر گذشت
شناسه : 17052 | انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، تیم شیمیدر در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم در کوارترهای اول تا چهارم با تشویق و حمایت هواداران خود توانست به ترتیب با حساب ۱۵ بر ۱۱، ۳۷ بر ۲۸، ۵۸ بر ۴۸ و ۸۵ بر ۷۵ تیم توفارقان را شکست دهد و این دیدار در پایان با نتیجه ۸۵ بر ۷۵ به سود قم پایان یافت.

قضاوت این دیدار را هادی سالم، محسن روشن‌ ضمیر و آریان جمشیدی برعهده داشتند و ناظر فدراسیون بسکتبال حبیب کاظمی بود و حدود ۵۰۰ تن تماشاگر این مسابقه بودند.

در تیم سپیدپوش شیمیدُر قم آرِن داوودی (سرگروه)، مسعود سلیمانی، محمد جمشیدی، واورلی ساموئل آستین، رافی دِرغوکاسیان، دِرو درغوکاسیان، میرو قازاری مقدم، محمد اجاقی، اصغر کاردوست، مایک مازیار رستم‌پور و محمدامین صداقت به سرمربیگری محمدرضا اسلامی و سرپرستی هادی عامری قرار داشتند.  

در تیم سرخ‌پوش توفارقان آذرشهر استان آذربایجان شرقی نیز؛ نادر خازنی (سرگروه)، کلوین امایو، عدنان دورقی، گراسین باکومانیا، پارسا سیف‌دار، واحد نادری، سعید صالحی، متین استاد نوروزی، محسن محمدی، عرفان یوسف‌زادگان، امین عبدی و احسان سلطان‌پور به سرمربیگری سیامک ویسی و سرپرستی رضا ملکی قرار داشتند.

پیش از شروع این مسابقه بازیکنان هر ۲ تیم به مقام شامخ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر همرزمانش ادای احترام کردند و یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند و نیز در بین ۲ نیمه به همین مناسبت و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دختر گرامی پیامبر اعظم (ص) مداحی انجام شد.   

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.