اجرای طرح تحیت در راستای تکریم از پیشکسوتان قرآنی قم/ شهیدی و پرهیزکار تجلیل شدند

شهر بیست/ جمعی از مدیران نهادهای قرآنی و اساتید کشوری با همکاری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در قالب طرح «تحیت» در منزل چهار تن از اساتید پیشکسوت قرآنی قم حضور یافتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای طرح تحیت در راستای تکریم از پیشکسوتان قرآنی قم/ شهیدی و پرهیزکار تجلیل شدند
شناسه : 16140 | انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه(س)، جمعی از مدیران نهادهای قرآنی و اساتید کشوری با همکاری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) و در قالب طرح «تحیت» در منزل چهار تن از اساتید پیشکسوت قرآنی قم حضور یافتند.

در این طرح، این گروه قرآنی ضمن حضور در منازل اساتید فقید مرحوم ابوالفضل علامی و مرحوم عباس رنجبر با خانواده‌های آنها گفت و گو و خاطرات و فعالیت‌های ارزشمند این اساتید را با تقدیم هدایایی گرامی داشتند.

در ادامه، افراد در منزل حجت‌الاسلام محمدرضا شهیدی‌پور پیشکسوت و داور مسابقات بین‌المللی و شهریار پرهیزکار حافظ کل، قاری و داور مسابقات بین‌المللی حضور یافته و از مقام این اساتید تکریم کردند.

در این دیدارهای صمیمی محمدعلی خواجه‌پیری پیشکسوت و مدیر فعال قرآنی کشور و دبیر کارگروه قرآن و عترت بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج)، حجت‌الاسلام محمدعلی خسروی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محسن موسوی‌بلده استاد پیشکسوت و داور بین‌المللی قرآن کریم، محمدرضا پرمعین استاد و مدیر انجمن خادمان قرآنی، محمدتقی میرزاجانی معاون اجرایی شورای عالی قرآن کریم، سید محمدجواد شوشتری مدیرعامل خبرگزاری قرآنی ایکنا و مدیر امور قرآنی جهاد دانشگاهی، حجت‌الاسلام رضایی مدیر طرح و برنامه‌ریزی شبکه قرآن و معارف سیما و آقای ابوالقاسم رئیسی مدیرکل روابط عمومی جهاد دانشگاهی حضور داشتند.

همچنبین تعدادی از اساتید شهر قم از جمله محمدعلی دهدشتی و حیدر کسمایی و حجت‌الاسلام غفاری رئیس مرکز قرآن و حدیث آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها این گروه را همراهی می‌کردند.

این گروه قرآنی ضمن تشرف به حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) و اقامه نماز ظهر و عصر در این مکان نورانی، میهمان سفره کرامت حضرت معصومه سلام‌لله علیها شدند و در ادامه طی جلسه‌ای در محل مرکز قرآن و حدیث با فعالیت‌های این مرکز آشنا شده و آمادگی خود را جهت همکاری و هم افزایی با این مرکز در راستای ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی و استفاده از ظرفیت های این مرکز در سطح استان و کشور را اعلام داشتند.

گفتنی است، طرح تحیت با همکاری خبرگزاری ایکنا، شورای عالی قرآن و دیگر دستگاه های قرآنی کشور و با هدف تکریم و تجلیل از اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشور اجرا می‌شود که در این طرح به فراخور زمان، جمعی از مدیران نهادهای قرآنی و همچنین اساتید با حضور در منزل یکی از پیشکسوتان نسبت به مقام آن معلم قرآن ادای احترام می‌کنند.

در پایان از مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) به جهت مشارکت و همکاری در اجرای بهتر طرح تحیت، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.